Tuesday, April 12, 2016

 על פי בבא Yanga 2016 יהיה השנה כי "מוסלמים יפלשו לאירופה".

היא נקברה בבית קברות של הכנסייה הבולגרית סנט Petca באזור Rupite. העניין של Vangelia Pandeva דימיטרובה בפוליטיקה לא היה מקרי.
Vanga.jpg

https://en.wikipedia.org/wiki/Baba_Vanga

היא נולדה על שטחה של מקדוניה המודרנית - הארץ אשר היה תפוח של מחלוקת במשך שנים בין טורקיה, יוון, בולגריה וסרביה. ארץ מולדתה חווה שתי מלחמות העולם שבו הבולגרים והסרבים נאבקו במחנות שונים.

 היא תמיד הוכרה כאחד מאנשי החזון הגדול של המאה עשרים בשל הדיוק שבו היא מצפה מראש רבים מהאירועים בעולם הגדולים. היא נודעה באזור כמו "נוסטרדמוס של הבלקן".
Vanga בולגרית בולגריה העולם

Vanga התחיל להשמיע תחזיות כשהיתה בת 16. הוא עזרה לאביה למצוא כבשים נגנבו מן הצאן. היא ספקה תיאור מפורט של חצר שבה חית מסתור על ידי הגנבים. סמכויות שיום אחד הוא יגיע התהוו לאחר שפנה 30.

רבי מדינאי ביקר Vanga. אדולף היטלר וקרא אותה יום אחד. הוא עזב את הבית שלה נראה די נסער.

Vanga מת בשנת 1996 חזו רבים של זעזועים גלובליים גדולים כגון הצונאמי של 2004 או ההתקפה על מגדלי התאומים. ועכשיו, סימן אחד אחרון נראה מתחיל להתגשם:
 על פי בבא Yanga 2016 יהיה השנה כי "מוסלמים יפלשו לאירופה".

 Yanga באבא התנבא כי בשנת 2018 סין תהיה "מעצמה" הראשונה בעולם, לוקחת את ההובלה בבעיטה מהמצב לארה"ב שחוקה כבר, בתוספת,

 היא הוסיפה, באותה שנה שיגור חללית יגלה "צורה חדשה של אנרגיה" כוכב הלכת נוגה.

אבל זה לא סוף הסיפור, הרואה הגדול אפילו אמר שהדברים יתחילו להתדרדר עבור ארה"ב, וכי הנשיא "אפר-האמריקאי" יהיה "האחרון" הנשיא בפועל של המדינה הצפונית. נשיא "אפרו-אמריקאים" יהיה נשיא תורן האחרון של ארה"ב



"Vangelia Pandeva דימיטרובה גם ניבא את הפיגועים במגדלי התאומים,

כאשר בשנת 1989 אמר: "אימה, אימה! האחים האמריקאים ייפלו לאחר שהותקף על ידי ציפור הפלדה. הזאבים יהיו מייללי שיח, ודם חפים מהפשע יהיה משתפך. "(1989) קרו כפי שחזו. מגדלי מרכז הסחר העולמי בניו יורק קרס בעקבות התקפות הטרור ב -11 בספטמבר 2001. מגדלי WTC כונו "תאומים" או המחבלים נסעו מטוסים נוסעים "אחים". - "ציפור הפלדה" - לתוך המגדלים. "הסנה" ודאי מתייחס לשם המשפחה של נשיא ארה"ב הנוכחי.


היא גם צופה את הצונאמי ההרסני בשנת 2004 שפגע החוף התאילנדי, "גל גדול יכסה חוף גדול עם אנשים וכפרים שבו הכל נעלם מתחת למים."
תוצאת תמונה עבור כדור הארץ הרוסה
 היא גם אמרה כי בשנת 2023 מסלולו של כדור הארץ ישתנה, אשר היה "להמיס את הקטבים" והציתו ב "מזרח תיכון"

הזקנה אמרה: "המלחמה האסלאמית הגדולה" תתחיל בסוריה ששיאו שליטה מלאה של רומא, בשנת 2043.

 כמו כן הצהיר כי אין יוקם ח'ליפות סופית וכי אירופה "יחדל מלהתקיים", להפוך יבשת "כמעט ריקה" ו "שממה נטולה כל צורת החיים. "



 אחד החיזוי המזעזע ביותר נעשה בשנת 1980. הזקנה העיוורת אמרה: ". בהתחלף של המאה, בחודש אוגוסט של שנת 1999 או 2000, קורסק יהיה מכוסה מים, והעולם כולו יהיה מבכה את זה" התחזית לא הגיונית אז.

עשרים שנה מאוחר יותר, עשה תחושה מחרידה. צוללת גרעינית רוסית נספו בתאונה באוגוסט 2000. תת נקראה על שמו בעיר קורסק, אשר בשום פנים ואופן לא ניתן היה מכוסה במים.


בין תחזיות רבות, יש כמה אקזוטיות למדי, כגון הבטיח כי חייזרים יעזרו לאדם לחיות מתחת למי 2130,

או מלחמה אפשרית על מאדים ב 3005.

לבסוף, אולי הכי נפלא עדיין האפוקליפטי ביותר:

Vanga סמוך ובטוח כי לא יהיו ניצולים על פני כדור הארץ, בסביבות 3797.

כאן אנו משאירים רשימה של תחזיות לשנים הקרובות:

 ומה אתה חושב?

Vanga התיישב של Petrich הבולגרית במהלך 1930, שם היא שחזתה את תחילת מלחמת העולם השנייה. תהילתה מתפשטת במהירות רבה ברחבי בולגריה, ויום אחד התבשרה מפי המלך בוריס השלישי. Vanga הזהיר המלך נגד השתתפות של בולגריה במלחמה. פוליטיקאים בולגריים לא הקשיבו: המדינה הצטרפה היטלר ולאחר מכן מצאה את עוצמה בין המובס. זה היה רק ​​החסות שלאחר המלחמה של ברית המועצות שהצילו בולגרייה מן הביתור הטריטוריאלי. הפוליטיקאים הבולגריים, שבקרו Vanga, להפיץ את בשורת נביאת עמיתיהם ממדינות אחרות. כתוצאה מכך, Vanga נודע בעולם כולו.

רשימת האירועים, אשר שחזו כך בדיוק, הוא באמת מרשימה.
 המלך בוריס השלישי ביקר אותה שוב בשנת 1942 ו -1943 האישה העיוורת (היא היתה בשנות השלושים לחייה אז) אמר המלך כי הוא עומד למות ב -28 באוגוסט 1943.
 בחודש פברואר 1943 והיא סיפרה למלך שהיא יכולה לראות דגל אדום מעל ארמונו. התחזיות שלה התגשמו. מלך בוריס השלישי מת ב -28 באוגוסט, ודגל אדום הועלה מעל סופיה בסתיו 1944.
 בולגריה הפכה למדינה סוציאליסטית. בבולגריה סוציאליסטית, שבו Vanga בילה את רוב חייה, אנשים שטופלו המדיומים ומיסטיקנים בעיקר לרעה. הקומוניסטים האמינו Vanga התפשטה אמונות טפלות, להסיח אנשים מהבניין של הסוציאליזם.
 בסתיו של 1952, הנביאה מצאה את עצמה בצרה גדולה כשאמרה כי יוזף סטאלין היה לצאת אל העולם התחתון. Vanga נכלא כתוצאה התחזית כי, אם כי לא לזמן רב. נבואתו התגשמה - הגנרליסימו המועצות מת באמת. מותו של סטלין לא הציל הנביאה מרדיפות פוליטיות, אף.
העובדה Vanga היה יליד מקדוניה (יוגוסלביה) רדפה במוחם של שירותים מיוחדים בולגריים. הבולגרייה הייתה קיום יחסי מתוח מאוד עם יוסיפ ברוז טיטו ביוגוסלביה, אשר נתנה שירות חשאי בולגרי סיבה להאמין כי הנביאה הייתה סוכן של השכן המערבי.

במהלך 1970, שירותים מיוחדים בולגריים המשיכו לגבות חומרים להתפשר נגד Vanga. הם חפשו אותה הביתה פעם ומצאו 90,000 levs, אשר היה סכום עצום של כסף עבור מדינה סוציאליסטית.

 Vanga לא נכלא, אבל היא תוארה בדוחות כאישה מפותחת וחצופה. היו בכירים במדינה, שגן Vanga. רבים בבולגריה עדיין זוכר את הסיפור כאשר פקיד איבד את התיק שלו עם מסמכים חשובים. המשטרה לייחודו לא יכולים למצוא את המקרה, אז הם היו צריכים לבקש את עזרת Vanga. המקרה נמצא, ואת הנביאה הוענקה עם מכתב תודה. באופן כללי, ניתן לומר כי הרשויות של בולגריה סוציאליסטית מטופלים Vanga אחרת.

 מצד אחד, האידיאולוגיה הקומוניסטית עשתה את הרשויות להיאבק נגד "המכשפה". מצד השני, האליטה המקומית הבינה שהם יכולים לעשות רווח על Vanga. שירותים מיוחדים לקחו מבקרים אותה תחת שליטה והחל לאסוף 10 levs מבולגרית ו -50 $ - ממבקרים זרים. כלכלנים חשבו כי Vanga הביא 9 מיליון levs לאוצר הבולגרי. בשנת 1967, Vanga הועסק לתפקיד אפסי בתור "גורם מדיני." החיים שלה קבלו תפנית כזו בשל המאמצים שנקטו בתו של מנהיג בולגרי אז טודור ז'יבקוב, לודמילה Zhivkova. לודמילה התעניין תורת הסוד וביקר הנביאה פעמים רבות.

לודמילה נהנתה מפופולריות רבה בארץ. היא פתחה ידידות חמה מאוד עם Vanga עצם. בשנת בתחילת 1979 Vanga אמר כי לודמילה Zhivkova ימות בתאונת דרכים. שירותים מיוחדים ניסו למנוע את הטרגדיה, אך זה לא עזר. Zhivkova שרד את התאונה המכונית, אבל אז מת כעבור שנתיים. בשנת 1987, כאשר טודור ז'יבקוב עדיין שליט במדינה,
Vanga חזה שינויים משמעותיים עבור האומה לבוא. היא אמרה כי בולגריה שבקרוב יש מנהיג אחר, מדען ידוע, אשר לא יהיה חסיד של הדוקטרינה של לנין.

 בשנת 1992, הפילוסוף הבולגרי Zhelyu ז'לב לשלטון במדינה. המשטר הסוציאליסטי בבולגריה התמוטט, והמדינה המשיכה בפיתוח על פי תקני האיחוד האירופי ונאט"ו. Vanga היה לניבוי אירועים פוליטיים משמעותיים המתרחשים בעולם כולו.
היא חוזה כי הפלישה של הכוחות הסובייטיים בצ'כוסלובקיה, החיסולים של נשיא ארצות הברית ג'ון פ 'קנדי, שרי ממשלת הודו אינדירה ו רג'יב גנדי, קריסת הדיקטטורה של אנסטסיו סומוזה בניקרגואה ורבים אירועים היסטוריים אחרים.

 כיום, רבים הרוסים תוהה אם נבואתו של Vanga על רוסיה הולך להתגשם ביום מן הימים או לא. בשנת 1979, במהלך פגישתה עם הסופר ולנטין Sidorov, Vanga אמר: "כל תפשיר, כאילו קרח, רק אחד ייגע - התהילה של ולדימיר, לתפארת רוסיה. יותר מדי זה מובא קורבן.

אף אחד לא יכול לעצור רוסיה. כל יוסר על ידי אותה מן הדרך, לא רק יישמר, אלא גם הופך את אדון העולם. "

 לפני מותה ב -1996, Vanga חזה עתיד מזהיר עבור רוסיה שוב. לדברי מגדת העתידות הבולגריות, רוסיה תהיה המעצמה-העל היחיד בעולם.

מומחים חשבו כי 68 אחוז התנבאויותיה התגשם. אנחנו יכולים רק לחכות ולראות אם הנבואות האחרות שלה להיות אמיתיות או לא.

תודה על שהקדשת מזמנך כדי לקרוא את המאמר הזה. אם גילית מידע זה היה מועיל, בבקשה לשתף אותו עם חברים ובני משפחה. תמיכתכם במאמצינו של שיתוף מידע חופשי יהיה הרבה יותר מוערך (דרך viralalternativenews.com).

No comments:

Post a Comment