Sunday, September 1, 2019

Sa para kam fituar në Chaturbate

Sa para kam fituar në Chaturbate

sa fitoj në Chaturbate 2

Tre vajza tregojnë se sa para mund të fitoni në Chaturbate

Përshëndetje atje! Unë jam nga Rusia, dhe kam punuar për Chaturbate për 2,5 vitet e fundit dhe do të doja të ndaj të ardhurat e mia në Chaturbate , ashtu si vajzat e tjera të kamerave që postuan këtu më parë.
Jam regjistruar në fund të shkurtit 2016 sepse kam dëgjuar që është një nga vendet  të mira të kamerave dhe kam dashur ta provoj. Unë tashmë kam pasur disa përvojë me faqet e të rriturve sepse kam punuar për një studio / agjenci në vendin tim.
biseda rekrutimi tani
përmbajtje [show]

Historia Ime

Unë u largova nga studioja ku po punoja, sepse doja të fitoja më shumë para, kështu që fillova kërkimet e mia. Një nga gjërat në krye të listës sime ishte të punoja për një faqe cam chat falas.
Puna për vetëm faqe private mund të jetë jashtëzakonisht e mërzitshme ndonjëherë, koha kalon dhe nuk ka shumë gjëra për të bërë derisa dikush të ju kërkojë një privat. Doja ta ndryshoja atë dhe të isha në gjendje të bëja shfaqjet rrugën time . E dija që me Chaturbate ishte e mundur ta bëja atë, dhe të jem i sinqertë me ty, ka një ndryshim masiv.
të ardhurat nga chaturbate 2015
Ditët e para janë pak të vështira , sepse askush nuk ju njeh dhe ju duhet ta bëni veten të dukshëm.Shtë mënyra e vetme për të sjellë klientë dhe para të reja. Fatmirësisht audienca e Chaturbate ka qenë më e mirë nga sa prisja.
Ata dëshmuan se ishin vërtet të dobishëm që nga fillimi dhe përdoruesit më të veteranëve atje gjithmonë përpiqeshin të më ndihmojnë. Likeshtë si ata të ishin të dashuruar me mua haha.
Nuk po them që Chaturbate është i lirë nga idiotët, lypsarët ose whiners, por ato shpejt ndalohen dhe nuk janë vërtet problem.

Sa bej

Meqenëse u bashkova në shkurt 2016 të ardhurat e mia janë rritur në mënyrë të vazhdueshme, gjë që është normale sepse kam gjithnjë e më shumë ndjekës çdo ditë dhe shpresoj ta mbaj në atë mënyrë. Në Webcammodelingjobsnow.com mund të gjeni këshilla dhe mashtrime të dobishme për t'ju ndihmuar të fitoni para. Kjo nuk është shkencë raketash, pasi të bëni një shfaqje të mirë, fitimet do të vijnë. Përhapni fjalën dhe promovoni veten në mediat sociale dhe do të shihni shpërblimet.
Para se të hyja në Chaturbate unë tashmë kisha një llogari në Instagram me disa ndjekës që ndihmuan padyshim. Mund të bëni të njëjtën gjë. merrni disa selfie seksi dhe ngarkojini ato dhe do të shihni sa ndjekës do të merrni në asnjë kohë.

Përditësoni Mars 2019

Epo, mjaft chat. Ju keni ardhur këtu për të ditur se sa shumë bëj në Chaturbate. Këto janë fitimet e mia në 2 javët e para të Marsit 2019. Nuk është aspak e keqe.
sa e bej chaturbate 2019
Më shumë se 3300 dollarë duke punuar 3 orë në ditë nga shtëpia në vetëm 15 ditë! . Ka vajza të tjera që fitojnë dy herë më shumë , por nuk kam kohë ose vullnet për ta bërë atë. Sidoqoftë, ato janë fitime të mëdha për mendimin tim. Vajzat e tjera cam mund të thonë të njëjtën gjë, kontrolloni mendimin e Kate në faqet më të mira të kamerave në internet dhe do të shihni pse zgjedhja e duhur është kaq e rëndësishme.
model kamerash chaturbate

"Ka shumë para për të fituar në Chaturbate"

të ardhurat nga chaturbate
Përshëndetje, unë jam një tjetër vajzë cam këtu në Chaturbate. Unë thjesht kam dashur t'ju them se sa kam fituar në Chaturbate për të inkurajuar vajzat e tjera të provojnë këtë faqe të mahnitshme kamera.
Si shumë të tjerë, unë e dua seksin dhe u ndjeva i interesuar menjëherë nga Chaturbate dhe liria që ata u japin interpretuesve. Unë gjithmonë kam qenë i keq dhe jam ndier si një mundësi e përkryer për të fituar para.
Siç e dini, të punoni si një vajzë cam kërkon një përkushtim të veçantë . Për të fituar para të vërteta, duhet t'i merrni gjërat seriozisht dhe kurrë mos të hiqni dorë . Ditët e mia të para nuk ishin më të mirat, por ndryshova disa gjëra që po bëja gabim, si ndryshimi i orarit tim të punës gjatë gjithë kohës dhe më pas fitimet e mia filluan të rriteshin.
Quiteshtë mjaft qesharake të kujtosh tani të gjitha gjërat që bëra gabim, por këtu që shkoj, mbaj mend këtë dhe mos bëj të njëjtat gabime:
  • Mundohuni të punoni çdo ditë: Të paktën disa orë. Do ta keni më të lehtë ta gjeni nëse mbani një orar të rregullt.
  • Mos i ndryshoni zakonet tuaja shumë shpesh: Së pari përpiquni të transmetoni në periudha të ndryshme nëse është e mundur, dhe shihni se sa mirë ju shkon kjo gjë dhe pastaj përpiquni të vazhdoni të transmetoni në kornizën kohore që funksionon më mirë për ju.
  • Mundohuni të ofroni diçka të re për shikuesit tuaj herë pas here: Ndoshta duke e sjellë një mik të bëjë seks me të, ose një lodër seksi të re, një vendndodhje të re ... përdorni imagjinatën tuaj.
  • Mos harroni të përdorni aplikacionet dhe botët: dhe përdorni ato për t'i njoftuar shikuesit tuaj se sa shenja dëshironi të ndërmarrin veprime.
  • Mundohuni të bëni një shfaqje tjetër nëse gjërat nuk po shkojnë mirë: Disa vajza fillojnë shfaqjet e tyre pothuajse të zhveshura dhe fitojnë para duke përdorur lodra seksi ose duke bërë seks me dikë.
  • Shfaqja klasike ku modeli zhveshet kur këshilla arrijnë objektivin nuk është mënyra e vetme.Mund të provoni shumë strategji të ndryshme që funksionojnë në mënyrë të barabartë.Spiunoni vajzat e tjera dhe me siguri do të merrni disa ide.
  • Shisni video dhe foto nga profili juaj: Mund të bëni një grup fotografish dhe t'i ngarkoni në dhomën tuaj të bisedave. E njëjta vlen edhe për videot. Pasi të keni ngarkuar, nuk është e nevojshme të jeni online për të fituar para në këtë mënyrë. Ju mund të regjistroni veten duke bërë dush ose të bëni seks me dikë dhe të shesni videot për secilën prej 400 shenjash. Të gjitha vajzat me fitim të lartë e bëjnë këtë dhe e konsiderojnë atë një tipar kryesor
Dhe tani është koha mburrje! Ja sa para kam bërë në Chaturbate në Dhjetor 2018. Shpresoj se ju jep motivin të provoni!
të ardhurat e prillit

shifrat e fitimeve bisedojnë

"Vajzat cam nga Evropa gjithashtu mund të fitojnë shumë para në Chaturbate"

Përshëndetje, emri im është Alessandra, jam 22 vjeç dhe jam nga Italia. Unë kam qenë gjithmonë një vajzë marramendëse dhe pak ekspozuese për të qenë e sinqertë. Fillova të kërkoja mënyra për të fituar para në internet dhe vendosa t'i jap provës Chaturbate.
Zgjodha Chaturbate sepse ishte konsideruar mirë në mesin e përdoruesve të saj dhe ndjeja se ishte e besueshme. 8 muaj më vonë, unë jam duke bërë më shumë se 2 $ muaj, dhe unë jam duke punuar vetëm nga 22 e pasdite deri në 1 të mëngjesit.
Vetëm tre orë. Si shumë të tjerë, javët e para ishin më të vështirat sepse kisha shumë pak ndjekës dhe më duhej të transmetoja më shumë kohë për të arritur rezultate. Bërja e një profili bio të personalizuar gjithashtu ndihmon, sepse ata mund të shohin se kush jam, çfarë më pëlqen, çfarë nuk më pëlqen dhe çfarë jam i lumtur të bëj në kamera.
Pricesmimet janë renditur edhe në skedarin bio, në mënyrë që klientët të dinë se çfarë të presin dhe deri më tani mendoj se janë mjaft të lumtur me shfaqjet e mia.
Dëshironi të dini se sa para kam bërë në Chaturbate qëkur kam filluar? Epo, unë mendoj se ka mbi 14k dollarë. Jo keq, është si të kesh një punë, por pa bezdi. Asnjë udhëtim, asnjë shef, pa orar… Unë transmetoj sa herë që dua dhe nëse dikush më shqetëson, e bllokoj atë menjëherë, dhe nëse jam i zënë një nga moderatorët e dhomës sime e kryen punën.
Në përgjithësi, unë jam mjaft i kënaqur me Chaturbate dhe mendoj se është mënyra më e mirë për të filluar camming. Ju duhet të provoni, është e pabesueshme sa para mund të bëni atje.
Unë tashmë u thashë miqve të mi që ta provonin. Disa prej tyre madje do të ishin të gatshëm të transmetojnë me mua në shfaqje lesbike. Nuk mund të pres që ta provoj. Jam i sigurt se do të jetë shumë argëtues, dhe do të fitojmë edhe më shumë para!

No comments:

Post a Comment