Sunday, September 1, 2019

Որքան գումար եմ վաստակում Chaturbate- ում

Որքան գումար եմ վաստակում Chaturbate- ում

որքան գումար եմ կազմում Chaturbate 2-ում

Երեք աղջիկներ ցույց են տալիս, թե որքան գումար կարող եք աշխատել Chaturbate- ում

Ողջույն! Ես Ռուսաստանից եմ, և ես 2,5 տարի աշխատել եմ Chaturbate- ում և ուզում եմ կիսել իմ վաստակը Chaturbate- ում , ինչպես մյուս տեսախցիկ աղջիկները, ովքեր նախկինում տեղադրել են այստեղ:
Ես գրանցվել եմ 2016-ի փետրվարի վերջին, քանի որ լսել եմ, որ այն լավագույն տեսախցիկ կայքերից է, և ես ուզում էի փորձել: Ես արդեն որոշակի փորձ ունեի մեծահասակների կայքերի հետ, քանի որ աշխատել եմ ստուդիայի / գործակալության համար իմ հայրենի երկրում:
հավաքագրում chaturbate այժմ
Բովանդակություն [show]

Իմ պատմությունը

Ես թողեցի այն ստուդիան, որի համար աշխատում էի, քանի որ ուզում էի ավելի շատ գումար աշխատել, որպեսզի սկսեցի իմ հետազոտությունը: Իմ ցուցակի վերևում եղած բաներից մեկն այն էր, որ աշխատի անվճար զրուցախցիկ կայքի համար:
Մասնավոր միայն կայքերի համար աշխատելը կարող է երբեմն ծայրաստիճան ձանձրալի լինել, ժամանակն անցնում է, և անելիքներ դեռ շատ կան, քանի դեռ ինչ-որ մեկը ձեզանից հարց չի տալիս: Ես ուզում էի փոխել դա և կարողանայի ցույց տալ իմ ճանապարհը : Ես գիտեի, որ Chaturbate- ի հետ հնարավոր է դա անել, և անկեղծ ասած ՝ ձեզ հետ, հսկայական տարբերություն կա:
chaturbate վաստակը 2015
Առաջին օրերը մի փոքր դժվար են , քանի որ ոչ ոք ձեզ չի ճանաչում, և դուք ստիպված եք ինքներդ ձեզ տեսանելի դարձնել: Դա նոր հաճախորդներ և փող բերելու միակ միջոցն է:Բարեբախտաբար, Chaturbate- ի լսարանը ավելի լավն էր, քան ես սպասում էի:
Սկզբից նրանք ապացուցում էին, որ իսկապես օգտակար էին, և այնտեղի վետերաններից շատերը միշտ փորձում էին ինձ օգնել: Ասես նրանք սիրահարված էին ինձ, հա:
Ես չեմ ասում, որ Chaturbate- ը զերծ է ապուշներից, մուրացկաններից կամ whiners- ից, բայց դրանք արագորեն արգելվում են, և դրանք իրականում խնդիր չեն:

Ինչքան եմ պատրաստում

Քանի որ ես միացել եմ 2016-ի փետրվարին, իմ եկամուտներն անընդհատ աճում են, ինչը նորմալ է, քանի որ ամեն օր ավելի ու ավելի շատ հետևորդներ եմ ունենում և հուսով եմ, որ այդպես կշարունակեմ: Webcammodelingjobsnow.com կայքում դուք կարող եք գտնել օգտակար խորհուրդներ և հնարքներ, որոնք կօգնեն ձեզ գումար վաստակել: Սա հրթիռային գիտություն չէ, երբ լավ շոուներ պատրաստես, վաստակը կստացվի: Խոսքը տարածեք և ինքներդ ձեզ խթանեք սոցիալական լրատվամիջոցներում և կտեսնեք պարգևները:
Մինչև Chaturbate- ին միանալը ես արդեն Instagram- ի հաշիվ ունեի որոշ հետևորդների հետ, որոնք ակնհայտորեն օգնեցին: Նույնը կարող ես անել: վերցրեք մի քանի սեքսուալ սելֆի և վերբեռնեք դրանք և կտեսնեք, թե որքան հետևորդներ եք ստանում ոչ մի անգամ:

Թարմացրեք 2019-ի մարտը

Դե, բավական է զրուցել: Դուք եկել եք այստեղ իմանալու համար, թե որքան գումար եմ պատրաստում Chaturbate- ում: Սրանք իմ վաստակն են 2019 թվականի մարտի առաջին 2 շաբաթվա ընթացքում: Ամենևին էլ վատ չէ:
ինչքա՞ն եմ դարձնում chaturbate 2019-ը
Ավելի քան 3300 դոլար ՝ ընդամենը 15 օրվա ընթացքում տնից օրական 3 ժամ աշխատելով: . Կան նաև այլ աղջիկներ, որոնք վաստակում են երկու անգամ ավելին , բայց ես դա կատարելու ժամանակ և կամք չունեմ: Համենայն դեպս, դրանք իմ կարծիքով մեծ եկամուտներ են: Այլ խցիկ աղջիկները կարող են նույնը ասել, ստուգեք Քեյթի կարծիքըլավագույն վեբ-տեսախցիկների կայքերում և կտեսնեք, թե ինչու է ճիշտ ընտրելը այդքան կարևոր:
cam մոդել chaturbate

«Chaturbate- ում մեծ գումարներ պետք է արվեն»

զրոյական եկամուտ
Ողջույն, ես ևս մեկ cam աղջիկ եմ այստեղ ՝ Chaturbate- ում: Ես պարզապես ուզում էի պատմել ձեզ, թե որքան գումար եմ վաստակել Chaturbate- ում `մյուս աղջիկներին փորձելու համար փորձել այս զարմանահրաշ տեսախցիկը:
Շատերի պես, ես սիրում եմ սեռը և ես անմիջապես հետաքրքրվեցի Chaturbate- ի և կատարողների ազատության համար: Միշտ չարաճճի եմ եղել և զգացել եմ փող վաստակելու հիանալի առիթ:
Ինչպես գիտեք, խցիկ աղջիկ աշխատելն ինչ-որ նվիրում է պահանջում : Իրական գումար վաստակելու համար պետք է լուրջ վերաբերվել իրերին և երբեք չհանձնվել : Իմ առաջին օրերը լավագույնը չէին, բայց ես փոխում էի մի քանի բան, որ սխալ էի անում, ինչպես անընդհատ փոխել իմ աշխատանքային ժամերը, այնուհետև իմ վաստակը սկսեց աճել:
Միանգամայն ծիծաղելի է հիշել հիմա բոլոր այն սխալները, որոնք ես սխալ եմ գործել, բայց ահա ես գնում եմ, հիշեք սա և մի՛ սխալեք նույն սխալները.
  • Փորձեք աշխատել ամեն օր. Գոնե մի քանի ժամ: Ավելի հեշտ կլինի գտնել, եթե կանոնավոր ժամանակացույց եք պահում:
  • Շատ հաճախ մի փոխեք ձեր սովորությունները. Սկզբում հնարավորության դեպքում փորձեք հեռարձակել տարբեր ժամանակներ և տեսեք, թե որքանով է դա ստացվում ձեզ համար, և ապա փորձեք շարունակել հեռարձակումն այն ժամանակահատվածում, որը ձեզ համար ամենալավն է:
  • Ժամանակ առ ժամանակ փորձեք ձեր հեռուստադիտողներին նոր բան առաջարկել. Գուցե ընկերոջը բերեք սեռական հարաբերություն նրա հետ, կամ նոր սեքս խաղալիք, նոր վայր… օգտագործեք ձեր երևակայությունը:
  • Մի մոռացեք օգտագործել ծրագրերը և բոտերը. Եւ դրանք օգտագործեք ձեր հեռուստադիտողներին իմանալու համար, թե որքան նշաններ եք ուզում գործողություններ ձեռնարկել:
  • Փորձեք այլ շոու անել, եթե իրերը լավ չեն ընթանում. Որոշ աղջիկներ իրենց շոուները գրեթե մերկ են սկսում և փող են վաստակում ՝ օգտագործելով սեքս խաղալիքներ կամ ինչ-որ մեկի հետ սեռական հարաբերություն ունենալ:
  • Դասական շոուն, որտեղ մոդելը մերկ է դառնում, երբ խորհուրդները հասնում են նպատակին, միակ ճանապարհը չէ: Կարող եք փորձել շատ տարբեր ռազմավարություններ, որոնք հավասարապես լավ են աշխատում: Լրտեսեք մյուս աղջիկներին, և դուք հավանաբար կստանաք որոշ գաղափարներ:
  • Վաճառեք տեսանյութեր և լուսանկարներ ձեր պրոֆիլից. Դուք կարող եք կատարել մի շարք լուսանկարներ և վերբեռնել այն ձեր զրուցասենյակում: Նույնը վերաբերում է տեսանյութերին: Վերբեռնվելուց հետո անհրաժեշտ չէ առցանց լինել ՝ այս եղանակով գումար վաստակելու համար: Դուք կարող եք ձայնագրվել ինքներդ ձեզ ցնցուղ ունենալու կամ ինչ-որ մեկի հետ սեռական հարաբերություն ունենալու և տեսանյութերը վաճառել յուրաքանչյուրը 400 նշանի համար: Բոլոր վաստակող աղջիկները դա անում են և համարում են այն հիմնական հատկանիշ
Եվ ահա, ժամանակն անիծում է: Ահա, թե որքան գումար եմ վաստակել Chaturbate- ում 2018-ի դեկտեմբերին: Հուսով եմ, որ դա ձեզ փորձելու դրդապատճառ է տալիս:
ապրիլյան վաստակ

վաստակի ցուցանիշները զրուցում են

«Եվրոպայից տեսախցիկ աղջիկները կարող են նաև մեծ գումարներ վաստակել Chaturbate- ում»

Ողջույն, իմ անունը Ալեսանդրա է, ես 22 տարեկան եմ, և ես Իտալիայից եմ: Ես միշտ եղել եմ մի ողորկ աղջիկ և մի քիչ ցուցահանդեսիստ, որ անկեղծ լինեմ: Ես սկսեցի առցանց գումար վաստակելու ուղիներ փնտրել և որոշեցի փորձել Chaturbate- ն:
Ես ընտրեցի Chaturbate- ը, քանի որ այն լավ էր դիտարկվում իր օգտագործողների շրջանում և ես զգացի, որ այն հուսալի է: 8 ամիս անց ես պատրաստում եմ ավելի քան 2 $ դոլար, և ես աշխատում եմ միայն երեկոյան 22-ից 1-ը:
Ընդամենը երեք ժամ: Շատերի նման, առաջին շաբաթները ամենաթունդն էին, քանի որ ես շատ քիչ հետևորդներ ունեի, և արդյունքների հասնելու համար ես ստիպված էի ավելի շատ ժամանակ հեռարձակել: Կենսաբանական պրոֆիլ պատրաստելը նույնպես օգնում է, քանի որ նրանք կարող են տեսնել, թե ով եմ ես, ինչ եմ սիրում, ինչն ինձ դուր չի գալիս և ինչն եմ ուրախությամբ անել տեսախցիկում:
Գները նշված են նաև bio ֆայլում, որպեսզի հաճախորդները իմանան, թե ինչ պետք է սպասել, և մինչ այժմ կարծում եմ, որ նրանք բավականին գոհ են իմ ցուցադրումներից:
Wantանկանու՞մ եք իմանալ, թե որքան գումար եմ վաստակել Chaturbate- ում ես սկսեցի:Դե, ես կարծում եմ, որ այն $ 14k է: Վատ չէ, դա նման է աշխատանք ունենալուն, բայց առանց անհարմարությունների: Ոչ ուղևորություններ, ոչ պետեր, ոչ ժամանակացույցեր ... Ես հեռարձակվում եմ երբ ուզում եմ, և եթե ինչ-որ մեկը խանգարում է ինձ, ես անմիջապես արգելակում եմ նրան, և եթե ես զբաղված եմ իմ սենյակներից մեկի վարողներից մեկը կատարում է աշխատանքը:
Ընդհանուր առմամբ, ես բավական գոհ եմ Chaturbate- ից, և կարծում եմ, որ դա ամենալավ միջոցն է ՝ սկսել կաղալը: Պետք է փորձեք, անհավատալի է, թե որքան գումար կարող եք այնտեղ աշխատել:
Ես արդեն ասել եմ իմ ընկերներին փորձել: Նրանցից ոմանք նույնիսկ պատրաստ կլինեին ինձ հետ հեռարձակել լեսբիական շոուներ: Ես չեմ կարող սպասել, որ փորձեմ: Վստահ եմ, որ շատ զվարճալի կլինի, և մենք էլ ավելի շատ գումար կստեղծենք:

No comments:

Post a Comment