Sunday, September 1, 2019

Kolik peněz vydělávám na Chaturbate

Kolik peněz vydělávám na Chaturbate

kolik vydělám na Chaturbate 2

Tři dívky ukazují, kolik peněz můžete vydělat na Chaturbate

Ahoj! Pocházím z Ruska a pracuji pro Chaturbate posledních 2,5 let a ráda bych se podělila o své výdělky na Chaturbate , stejně jako ostatní kameramanky , které zde zveřejňovaly tu.
Zaregistroval jsem se na konci února 2016, protože jsem slyšel, že je to jeden z nejlepších webů s kamerami, a chtěl jsem to zkusit. S webovými stránkami pro dospělé jsem již měl nějaké zkušenosti, protože jsem pracoval ve studiu / agentuře ve své domovské zemi.
nábor chaturbate nyní
Obsah [show]

Můj příběh

Opustil jsem studio, pro které jsem pracoval, protože jsem chtěl vydělat více peněz, a tak jsem začal svůj výzkum. Jedna z věcí v horní části mého seznamu byla práce na webu chatu zdarma.
Práce na soukromých webech může být občas velmi nudná, čas ubíhá a není co dělat, dokud vás někdo nepožádá o soukromí. Chtěl jsem to změnit a být schopen dělat ukázky svou cestou . Věděl jsem, že s Chaturbate to bylo možné udělat, a abych byl k tobě upřímný, je tu obrovský rozdíl.
chaturbate výdělky 2015
První dny jsou trochu obtížné , protože vás nikdo neví a vy se musíte zviditelnit. Je to jediný způsob, jak přivést nové zákazníky a peníze. Naštěstí publikum Chaturbate bylo lepší, než jsem čekal.
Hned od začátku se ukázali jako opravdu nápomocní a většina veteránů se mi tam vždy snažila pomoci. Je to, jako by se do mě zamilovali haha.
Neříkám, že Chaturbate je prostý idiotů, žebráků nebo whiners, ale jsou rychle zakázáni a nejsou ve skutečnosti problémem.

Kolik toho vydělám

Od chvíle, kdy jsem se připojil v únoru 2016, se moje výdělky neustále zvyšují, což je normální, protože každý den získávám stále více a více sledovatelů a doufám, že to tak zůstanu. Na Webcammodelingjobsnow.com najdete užitečné tipy a triky, které vám pomohou vydělat peníze.Nejedná se o raketovou vědu, jakmile uděláte dobré show, přijdou vám příjmy. Šírejte slovo a propagujte se na sociálních médiích a uvidíte odměny.
Předtím, než jsem se připojil k Chaturbate, měl jsem již účet Instagram s některými následovníky, kteří samozřejmě pomohli. Můžete udělat totéž. Vezměte si nějaké sexy selfies a nahrajte je a uvidíte, kolik následovníků získáte v žádném okamžiku.

Aktualizace března 2019

No, dost chit chatu. Přišli jste sem, abyste věděli, jak moc na Chaturbate vydělávám. To jsou moje výdělky za první 2 týdny v březnu 2019. To není vůbec špatné.
kolik vydělám chaturbate 2019
Více než 3300 $ za práci 3 hodiny denně z domova za pouhých 15 dní! . Existují další dívky, které vydělávají dvakrát tolik , ale nemám čas ani vůli to udělat. V každém případě to jsou podle mého názoru skvělé výdělky. Ostatní dívky z kamer mohou říkat totéž, podívejte se na názor Kate na nejlepších webech s webovými kamerami a uvidíte, proč je výběr toho správného tak důležitý.
cam model chaturbate

"Na Chaturbate je třeba vydělat spoustu peněz"

chaturbate výdělky
Ahoj, já jsem další kamera dívka na Chaturbate. Chtěl jsem ti jen říct, kolik jsem vydělal na Chaturbate, abych povzbudil další dívky, aby vyzkoušely tento úžasný web vačky.
Stejně jako mnoho jiných, miluji sex a já jsem okamžitě cítil zájem Chaturbate a svobodu, kterou poskytují interpretům. Vždycky jsem byl trochu zlobivý a cítil jsem se jako skvělá příležitost vydělat peníze.
Jak víte, práce jako cam girl vyžaduje nějakou obětavost . Abyste vydělali skutečné peníze, musíte brát věci vážně a nikdy se jich nevzdávat . Moje první dny nebyly nejlepší, ale změnil jsem pár věcí, které jsem dělal špatně, jako je změna pracovní doby po celou dobu a pak se moje výdělky začaly zvyšovat.
Je docela zábavné zapamatovat si nyní všechny věci, které jsem udělal špatně, ale tady jdu, pamatujte si to a nedělejte stejné chyby:
  • Zkuste pracovat každý den: Alespoň pár hodin. Budete snazší zjistit, zda dodržujete pravidelný plán.
  • Neměňte své návyky příliš často: Nejprve se pokuste vysílat v různých časech, je-li to možné, a zjistit, jak to pro vás platí, a pak se pokuste udržet vysílání v časovém rámci, který vám nejlépe vyhovuje.
  • Zkuste občas svým divákům nabídnout něco nového: Možná přivedete přítele, aby s ním měl sex, nebo novou sexuální hračku, nové místo ... využijte svou fantazii.
  • Nezapomeňte používat aplikace a roboty: a pomocí nich dejte divákům vědět, kolik tokenů chcete podniknout.
  • Pokuste se udělat jinou show, pokud se věci nedaří: Některé dívky začínají své show téměř nahé a vydělávají peníze pomocí sexuálních hraček nebo sexu s někým.
  • Klasická show, kde se model nahý, když se tipy dostanou k cíli, není jediným způsobem.Můžete vyzkoušet mnoho různých strategií, které fungují stejně dobře. Spy další dívky a pravděpodobně dostanete nějaké nápady.
  • Prodávejte videa a fotky ze svého profilu: Můžete si vytvořit sadu fotografií a nahrát je do své chatovací místnosti. Totéž platí pro videa. Po nahrání nemusíte být online, abyste mohli vydělávat peníze tímto způsobem. Můžete si zaznamenat, že se osprchujete nebo máte sex s někým a prodáváte videa po 400 žetonech. Všechny dívky s vysokým výdělkem to dělají a považují to za klíčovou vlastnost
A teď je to vychloubání! Zde je, kolik peněz jsem vydělal na Chaturbate v prosinci 2018. Doufám, že vám dává motivaci vyzkoušet!
výdělky z dubna

čísla výdělků chaturbují

"Cam dívky z Evropy mohou také vydělat spoustu peněz na Chaturbate"

Ahoj, jmenuji se Alessandra, je mi 22 a jsem z Itálie. Vždy jsem byla naugy dívka a trochu exhibicionista, abych byl upřímný. Začal jsem hledat způsoby, jak vydělat peníze online, a rozhodl jsem se dát Chaturbate zkusit.
Vybral jsem si Chaturbate, protože to bylo mezi jeho uživateli dobře zvažováno a cítil jsem, že je to spolehlivé. O 8 měsíců později vydělávám přes 2 $ měsíc a pracuji jen od 22:00 do 1:00.
Jen tři hodiny. Stejně jako mnoho jiných, i ty první týdny byly nejhezčí, protože jsem měl velmi málo následovníků a musel jsem vysílat více času, abych dosáhl výsledků. Vytváření vlastního bio profilu také pomáhá, protože vidí, kdo jsem, co se mi líbí, co se mi nelíbí a co ráda dělám na cam.
Ceny jsou také uvedeny v bio souboru, takže zákazníci vědí, co mohou očekávat, a zatím si myslím, že jsou s mými show docela spokojení.
Chcete vědět, kolik peněz jsem na Chaturbate vydělal od začátku? No, myslím, že je to přes 14 tisíc dolarů. Není to špatné, je to jako mít práci, ale bez nepříjemností. Žádné dojíždění, žádní šéfové, žádné plány ... Vysílám, kdykoli chci, a pokud mě někdo obtěžuje, okamžitě ho zablokuji a pokud jsem zaneprázdněn, jeden z mých moderátorů dokončil svou práci.
Celkově vzato jsem s Chaturbate docela spokojený a myslím si, že je to nejlepší způsob, jak začít s cammingem. Měli byste to zkusit, je neuvěřitelné, kolik peněz tam můžete vydělat.
Už jsem svým přátelům řekl, aby to vyzkoušeli. Někteří z nich by byli ochotni se mnou vysílat v lesbických show. Nemůžu se dočkat, až to zkusím. Jsem si jistý, že to bude hodně legrace, a vyděláme ještě více peněz!

No comments:

Post a Comment