Sunday, September 1, 2019

Hvor mange penge tjener jeg på Chaturbate

Hvor mange penge tjener jeg på Chaturbate

hvor meget jeg tjener på Chaturbate 2

Tre piger viser, hvor mange penge du kan tjene på Chaturbate

Hej! Jeg er fra Rusland, og jeg har arbejdet i Chaturbate i de sidste 2,5 år, og jeg vil gerne dele min indtjening på Chaturbate , ligesom de andre cam-piger, der postede her før.
Jeg tilmeldte mig i slutningen af ​​februar 2016, fordi jeg hørte, at det er et af de bedste camwebsteder, og jeg ville prøve det. Jeg havde allerede nogle erfaringer med voksne websteder, fordi jeg har arbejdet for et studie / agentur i mit hjemland.
rekruttering chaturbate nu
Indhold [show]

Min historie

Jeg forlod studiet, hvor jeg arbejdede, fordi jeg ville tjene flere penge, så jeg begyndte på min research. En af tingene øverst på min liste arbejdede for et gratis chat-cam-websted.
Det kan til tider være ekstremt kedeligt at arbejde for private websteder, tiden går, og der er ikke meget at gøre, før nogen beder dig om en privat. Jeg ville ændre det og være i stand til at forestille mig på min måde . Jeg vidste, at det med Chaturbate var muligt at gøre det, og for at være ærlig med dig, er der en enorm forskel.
chaturbate-indtjening 2015
De første dage er lidt vanskelige , fordi ingen kender dig, og du er nødt til at synliggøre dig. Det er den eneste måde at bringe nye kunder og penge på. Heldigvis har Chaturbates publikum været bedre end forventet.
De viste sig at være virkelig nyttige lige fra begyndelsen, og de fleste veteranbrugere der altid prøvede at hjælpe mig. Det er som om de var forelsket i mig haha.
Jeg siger ikke, at Chaturbate er fri for idioter, tiggere eller vældere, men de er hurtigt forbudt, og de er ikke rigtig et problem.

Hvor meget jeg tjener

Siden jeg tiltrådte i februar 2016 er min indtjening steget støt, hvilket er normalt, fordi jeg får flere og flere følgere hver dag, og jeg håber at beholde det på den måde. På Webcammodelingjobsnow.com kan du finde nyttige tip og tricks, der hjælper dig med at tjene penge. Dette er ikke raketvidenskab, når du først har lavet et godt show, kommer indtjeningen.Spred ordet og promover dig selv på sociale medier, så ser du belønningen.
Før jeg kom til Chaturbate havde jeg allerede en Instagram-konto med nogle følgere, der selvfølgelig hjalp. Du kan gøre det samme. tag nogle sexede selfies og upload dem, så ser du, hvor meget følgere du får på kort tid.

Opdatering marts 2019

Nå nok chitchat. Du kom her for at vide, hvor meget jeg tjener på Chaturbate. Dette er min indtjening i de første 2 uger af marts 2019. Overhovedet ikke dårlig.
hvor meget jeg laver chaturbate i 2019
Mere end $ 3300 ved at arbejde 3 timer om dagen hjemmefra på kun 15 dage! . Der er andre piger, der tjener dobbelt så meget , men jeg har ikke tid eller vilje til at gøre det. Alligevel er det en stor indtjening efter min mening. Andre cam-piger kan sige det samme, kontrollere Kate's mening om de bedste webcam-websteder, og du vil se, hvorfor det er så vigtigt at vælge den rigtige.
cam-model chaturbate

“Der er mange penge at tjene på Chaturbate”

chaturbate indtjening
Hej, jeg er en anden cam-pige her på Chaturbate. Jeg ville bare fortælle dig, hvor meget jeg tjente på Chaturbate for at opmuntre andre piger til at prøve dette fantastiske cam-site.
Som mange andre elsker jeg sex, og jeg følte mig interesseret med det samme af Chaturbate og den frihed, de giver kunstnerne. Jeg har altid været slags slem og følte mig som en perfekt mulighed for at tjene penge.
Som du ved, kræver det at arbejde som cam-pige en vis dedikation . For at tjene rigtige penge skal du tage ting alvorligt og aldrig give op . Mine første dage var ikke de bedste, men jeg ændrede et par ting, jeg gjorde forkert, som at ændre min arbejdstid hele tiden og derefter begyndte min indtjening at vokse.
Det er ganske sjovt at huske nu alle de ting, jeg gjorde forkert, men her går jeg, husk dette og gør ikke de samme fejl:
  • Prøv at arbejde hver dag: mindst et par timer. Du vil være lettere at finde, hvis du holder en regelmæssig tidsplan.
  • Skift ikke dine vaner for ofte: Prøv først at udsende på forskellige tidspunkter, hvis det er muligt, og se, hvor godt det går for dig, og prøv derefter at holde udsendelser i den tidsramme, der fungerer bedst for dig.
  • Prøv at tilbyde noget nyt for dine seere fra tid til anden: Måske at bringe en ven til at have sex med ham, eller et nyt sexlegetøj, et nyt sted ... brug din fantasi.
  • Husk at bruge apps og bots: og brug dem til at lade dine seere vide, hvor mange tokens du vil tage handling.
  • Prøv at lave et andet show, hvis tingene ikke går godt: Nogle piger starter deres shows næsten nøgne og tjener penge ved at bruge sexlegetøj eller have sex med nogen.
  • Det klassiske show, hvor modellen bliver nøgen, når tipene når målet, er ikke den eneste måde. Du kan prøve mange forskellige strategier, der fungerer lige godt. Spy de andre piger, og du vil sandsynligvis få nogle ideer.
  • Sælg videoer og fotos fra din profil: Du kan oprette et sæt fotos og uploade det til dit chatrum. Det samme gælder for videoer. Når du først er uploadet, behøver du ikke være online for at tjene penge på denne måde. Du kan registrere dig selv at have et brusebad eller have sex med nogen og sælge videoer til 400 tokens hver. Alle højtydende piger gør dette og betragter det som en nøglefunktion
Og nu er det pralende tid! Her er hvor mange penge jeg tjente på Chaturbate i december 2018. Jeg håber, det giver dig motivation til at prøve!
april indtjening

indtjeningstal chaturbate

“Cam-piger fra Europa kan også tjene en masse penge på Chaturbate”

Hej, jeg hedder Alessandra, jeg er 22 og jeg er fra Italien. Jeg har altid været en fræk pige og en smule udstillerist for at være ærlig. Jeg begyndte at lede efter måder at tjene penge online og besluttede at give Chaturbate, jeg prøver.
Jeg valgte Chaturbate, fordi det blev overvejet blandt dets brugere, og jeg følte, at det var pålideligt.8 måneder senere tjener jeg over $ 2ka måned, og jeg arbejder lige fra kl. 22 til kl.
Bare tre timer. Som de fleste andre var de første uger de allermeste, fordi jeg havde meget få følgere, og jeg var nødt til at udsende mere tid for at opnå resultater. At lave en brugerdefineret bioprofil hjælper også, fordi de kan se, hvem jeg er, hvad jeg kan lide, hvad jeg ikke kan lide og hvad jeg er glad for at gøre på cam.
Priserne er også angivet på biofilen, så kunderne ved, hvad de kan forvente, og indtil videre synes jeg, de er ganske tilfredse med mine shows.
Vil du vide, hvor mange penge jeg har tjent på Chaturbate, siden jeg startede? Jeg tror, ​​det er over $ 14.000. Ikke dårligt, det er som at have et job, men uden ulemperne. Ingen pendling, ingen chefer, ingen tidsplaner ... Jeg udsender når jeg vil, og hvis nogen generer mig, blokerer jeg ham øjeblikkeligt, og hvis jeg har travlt, får en af ​​mine værelse-moderatorer arbejdet gjort.
Alt i alt er jeg ganske tilfreds med Chaturbate, og jeg synes, det er den bedste måde at starte camming på. Du skal prøve, det er utroligt, hvor mange penge du kan tjene der.
Jeg har allerede bedt mine venner om at prøve det. Nogle af dem ville endda være villige til at sende med mig i lesbiske shows. Jeg kan ikke vente med at prøve det. Jeg er sikker på, at det bliver meget sjovt, og vi tjener endnu flere penge!

No comments:

Post a Comment