Sunday, September 1, 2019

Koliko zaradim na Chaturbate

Koliko zaradim na Chaturbate

koliko zarađujem na Chaturbate 2

Tri djevojke pokazuju koliko novca možete zaraditi na Chaturbate

Bok tamo! Dolazim iz Rusije i posljednje 2,5 godine radim za Chaturbate i željela bih podijeliti svoju zaradu na Chaturbateu , baš kao i ostale djevojke koje su prije objavljivale ovdje.
Prijavio sam se krajem veljače 2016. jer sam čuo da je to jedno od najboljih cam stranica i želio sam ga isprobati. Već sam imao iskustva s web lokacijama za odrasle, jer sam radio u studiju / agenciji u svojoj zemlji.
zapošljavanje chaturbate sada
Sadržaj [show]

Moja priča

Napustila sam studio za koji sam radila, jer sam željela zaraditi više pa sam započela istraživanje.Jedna od stvari na vrhu mog popisa bila je rad na besplatnoj web stranici za chat chat.
Raditi samo na privatnim web lokacijama može biti vrlo dosadno, vrijeme prolazi i nema mnogo posla dok vas netko ne zatraži kao privatnu. Htio sam to promijeniti i biti u mogućnosti da emisije rade na svoj način . Znao sam da je s Chaturbatom to moguće učiniti, i da budem iskren s vama, postoji ogromna razlika.
zarada za chaturbate 2015
Prvi su dani malo teški , jer vas nitko ne poznaje i morate se učiniti vidljivim. To je jedini način da dovedete nove kupce i novac. Srećom Chaturbate je publika bila bolja nego što sam očekivao.
Od početka su se pokazali kao vrlo korisni i većina korisnika veterana uvijek mi je pokušala pomoći.Kao da su bili zaljubljeni u mene hahaha.
Ne kažem da je Chaturbate oslobođen od idiota, prosjaka ili psovki, ali oni su brzo zabranjeni i zapravo nisu problem.

Koliko zaradim

Otkako sam se pridružio u veljači 2016., moja zarada neprestano raste, što je normalno jer svakim danom dobivam sve više sljedbenika i nadam se da ću tako zadržati. Na webcammodelingjobsnow.com možete pronaći korisne savjete i trikove koji će vam pomoći da zaradite novac. Ovo nije raketna znanost, kad jednom napravite dobre emisije, zarada će doći. Širite riječ i promovirajte se na društvenim mrežama i vidjet ćete nagrade.
Prije nego što sam se pridružio Chaturbateu, već sam imao Instagram račun s nekim sljedbenicima koji su očito pomogli. Možete isto učiniti. uzmi nekoliko seksi selfija i prenesite ih i vidjet ćete koliko sljedbenika dobijete ni za jedan trenutak.

Ažurirajte ožujak 2019

Pa, dosta ćitanja. Došli ste ovdje da znate koliko zaradim na Chaturbate. Ovo su moje zarade u prva 2 tjedna ožujka 2019. Uopće nije loše.
koliko zaradim ćaskanje 2019
Više od 3300 dolara radeći 3 sata dnevno od kuće u samo 15 dana! , Postoje i druge djevojke koje zarađuju dvostruko više , ali nemam vremena ni volje za to. U svakom slučaju, to su po mom mišljenju velike zarade. Druge kamere mogu reći isto, provjerite Kateino mišljenje o najboljim web mjestima i utvrdit ćete zašto je odabir prave toliko važan.
cam model chaturbate

"Na Chaturbate se može mnogo novca zaraditi"

zarada na čavrljanju
Bok, ja sam druga djevojka ovdje na Chaturbateu. Samo sam vam htio reći koliko sam zaradio na Chaturbateu da potaknem ostale djevojke da isprobaju ovu nevjerojatnu web stranicu s kamerom.
Kao i mnogi drugi, i ja volim seks i osjećao sam se odmah zainteresiran za Chaturbate i slobodu koju daju izvođačima. Uvijek sam bio nekako nestašan i osjećao sam se kao savršena prilika za zarađivanje.
Kao što znate, rad kao cam djevojka zahtijeva određenu predanost . Da biste zaradili pravi novac, stvari morate shvatiti ozbiljno i nikada ne odustati . Moji prvi dani nisu bili najbolji, ali promijenio sam nekoliko stvari koje sam činio krivo, poput mijenjanja radnog vremena cijelo vrijeme, a zatim je moja zarada počela rasti.
Sasvim je smiješno sjetiti se sada svega što sam pogriješila, ali evo me, zapamtite to i ne pravite iste pogreške:
  • Pokušajte raditi svakodnevno: Barem par sati. Bit ćete lakše pronaći ako se držite redovnog rasporeda.
  • Ne mijenjajte svoje navike prečesto: Prvo pokušajte emitirati u različito vrijeme i pogledajte kako vam to dobro ide, a zatim pokušajte emitirati u vremenskom okviru koji vam najbolje odgovara.
  • Pokušajte povremeno ponuditi svojim gledateljima nešto novo: Možda dovođenje prijatelja na seks s njim ili nova seks igračka, novo mjesto ... upotrijebite maštu.
  • Ne zaboravite koristiti aplikacije i botove: i upotrijebite ih kako biste obavijestili gledatelje koliko tokena želite poduzeti.
  • Pokušajte napraviti drugačiju predstavu ako stvari ne idu po planu: Neke djevojke svoje emisije započinju gotovo gole i zaradjuju pomoću seksualnih igračaka ili seksa s nekim.
  • Klasična predstava u kojoj se model postiže gol kada savjeti dođu do cilja nije jedini način.Možete isprobati mnogo različitih strategija koje podjednako dobro funkcioniraju. Špijunirajte ostale djevojke i vjerojatno ćete dobiti neke ideje.
  • Prodaja videozapisa i fotografija s vašeg profila: Možete napraviti skup fotografija i poslati ih u svoju chat sobu. Isto vrijedi i za video zapise. Nakon prijenosa, ne morate biti na mreži kako biste zarađivali novac na ovaj način. Možete snimiti kako se tuširate ili se seksati s nekim i videozapise prodavati po 400 žetona svaki. Sve djevojke s visokom zaradom to rade i smatraju to ključnim obilježjem
A sada je vrijeme hvalisanja! Evo koliko sam novca zaradio na Chaturbate u prosincu 2018. Nadam se da vam to daje motivaciju za isprobavanje!
travnja zarada

brojke zarade brbljaju

„Cam djevojke iz Europe također mogu puno zarađivati ​​na Chaturbate“

Bok, ja se zovem Alessandra, imam 22 godine i dolazim iz Italije. Uvijek sam bila zločesta djevojka i pomalo egzibicionistkinja da budem iskrena. Počeo sam tražiti načine kako zaraditi novac na mreži i odlučio sam pokusati Chaturbate.
Odabrao sam Chaturbate jer se dobro smatrao među svojim korisnicima i osjećao sam da je pouzdan. 8 mjeseci kasnije zarađujem više od 2ka mjesečno, a radim od 22 sata do 13 sati.
Samo tri sata. Kao i mnogi drugi, i prvi su tjedni bili najmlađi jer sam imao vrlo malo sljedbenika i morao sam emitirati više vremena da bih postigao rezultate. Izrada prilagođenog bio profila također pomaže jer mogu vidjeti tko sam, što volim, što mi se ne sviđa i što rado radim na cam.
Cijene su navedene i u bio datoteci, tako da kupci znaju što mogu očekivati, a zasad mislim da su prilično zadovoljni mojim emisijama.
Želite znati koliko sam novca zaradio na Chaturbate od kad sam započeo? Pa, mislim da je preko 14kn. Nije loše, to je kao imati posao, ali bez neugodnosti. Bez putovanja na posao, bez šefova, bez rasporeda ... Emitiram kad god želim i ako me netko muči, blokiram ga odmah, a ako sam zauzet, jedan od mojih moderatora u sobi obavi posao.
Sve u svemu prilično sam zadovoljan Chaturbateom i mislim da je to najbolji način za početak kampiranja. Trebali biste pokušati, nevjerovatno je koliko novca možete tamo zaraditi.
Već sam rekao svojim prijateljima da to pokušaju. Neki bi čak bili voljni emitirati sa mnom u lezbijskim emisijama. Jedva čekam da isprobam. Sigurna sam da će biti jako zabavno, a zaradit ćemo još više novca!

1 comment:

  1. Ajde malo da mi blize objasnis kako ovo funkcionise i da li se mogu ljudi iz bosne srbije crne gore prijaviti za ovaj chaturbate i sta je sve potrebno za isplatu???

    ReplyDelete