Sunday, September 1, 2019

Πόσα χρήματα βάζω στο Chaturbate

Πόσα χρήματα βάζω στο Chaturbate

πόσα μπορώ να κάνω στο Chaturbate 2

Τρία κορίτσια δείχνουν πόσα χρήματα μπορείτε να κάνετε στο Chaturbate

Γεια σου! Είμαι από τη Ρωσία και εργάζομαι για το Chaturbate για τα τελευταία 2,5 χρόνια και θα ήθελα να μοιραστώ τα κέρδη μου με το Chaturbate , όπως και τα άλλα κορίτσια cam που δημοσιεύθηκαν εδώ πριν.
Εγώ υπέγραψα στα τέλη Φεβρουαρίου 2016 επειδή άκουσα ότι είναι ένα από τα καλύτερα sites cam και ήθελα να το δοκιμάσω. Είχα ήδη κάποια εμπειρία με ιστότοπους για ενήλικες επειδή έχω εργαστεί για ένα στούντιο / πρακτορείο στην πατρίδα μου.
πρόσληψη chaturbate τώρα
Περιεχόμενα [show]

Ιστορία μου

Άφησα το στούντιο για το οποίο εργαζόμουν γιατί ήθελα να φτιάξω περισσότερα χρήματα για να ξεκινήσω την έρευνά μου. Ένα από τα πράγματα στην κορυφή της λίστας μου ήταν να δουλεύει για ένα δωρεάν chat cam site.
Η δουλειά για ιδιωτικούς μόνο ιστότοπους μπορεί να είναι εξαιρετικά βαρετή κατά περιόδους, ο χρόνος περνάει και δεν υπάρχει τίποτα να κάνει μέχρι κάποιος να σας ζητήσει ιδιωτικό. Ήθελα να αλλάξω αυτό και να είμαι σε θέση να κάνω τις παρουσιάσεις με τον τρόπο μου . Ήξερα ότι με το Chaturbate ήταν δυνατό να το κάνεις αυτό και για να είμαι ειλικρινής μαζί σου, υπάρχει μια τεράστια διαφορά.
chaturbate 2015
Οι πρώτες μέρες είναι λίγο δύσκολες , γιατί κανείς δεν σε ξέρει και πρέπει να γίνεις ορατός.Είναι ο μόνος τρόπος για να φέρετε νέους πελάτες και χρήματα. Ευτυχώς το κοινό του Chaturbate ήταν καλύτερα από όσο περίμενα.
Αποδείχτηκαν πραγματικά χρήσιμες από την αρχή και οι περισσότεροι χρήστες βετεράνων εκεί πάντα προσπάθησαν να με βοηθήσουν. Είναι σαν να ήταν ερωτευμένοι μαζί μου haha.
Δεν λέω ότι το Chaturbate είναι απαλλαγμένο από ηλίθιοι, ζητιάνοι ή whiners, αλλά απαγορεύονται γρήγορα και δεν είναι πραγματικά πρόβλημα.

Πόσο φτιάχνω

Από τότε που ένωσα τον Φεβρουάριο του 2016, τα κέρδη μου αυξάνονταν σταθερά, κάτι που είναι φυσιολογικό γιατί όλο και περισσότεροι οπαδοί κάθε μέρα ελπίζω να το κρατήσω έτσι. Στο Webcammodelingjobsnow.com μπορείτε να βρείτε χρήσιμες συμβουλές και κόλπα για να σας βοηθήσουν να κερδίσετε χρήματα. Αυτό δεν είναι επιστήμη πυραύλων, αφού κάνετε μια καλή δείχνει, τα κέρδη θα έρθουν. Διαδώστε τη λέξη και προωθήστε τον εαυτό σας στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και θα δείτε τις ανταμοιβές.
Πριν την ένταξή μου στο Chaturbate είχα ήδη λογαριασμό Instagram με μερικούς οπαδούς που βοήθησαν προφανώς. Μπορείτε να κάνετε το ίδιο. πάρτε μερικούς σέξι εγωιστές και φορτώστε τους και θα δείτε πόσα οπαδοί παίρνετε σε χρόνο μηδέν.

Ενημέρωση Μαρτίου 2019

Λοιπόν, αρκετά κουβεντιάζοντας. Ήρθατε εδώ για να μάθω πόσο πολύ φτιάχνω στο Chaturbate. Αυτά είναι τα κέρδη μου τις πρώτες 2 εβδομάδες του Μαρτίου 2019. Δεν είναι κακό καθόλου.
πόσο μπορώ να κάνω chaturbate 2019
Περισσότερο από $ 3300 δουλεύοντας 3 ώρες την ημέρα από το σπίτι σε μόλις 15 ημέρες! .Υπάρχουν και άλλα κορίτσια που κερδίζουν διπλάσια , αλλά δεν έχω το χρόνο ή τη βούληση να το κάνω. Εν πάση περιπτώσει, αυτά είναι μεγάλα κέρδη κατά τη γνώμη μου. Άλλα κορίτσια cam μπορεί να πει το ίδιο, ελέγξτε τη γνώμη της Kate σχετικά με τις καλύτερες ιστοσελίδες κάμερα και θα δείτε γιατί η επιλογή του σωστού είναι τόσο σημαντική.
cam μοντέλο chaturbate

"Υπάρχουν πολλά χρήματα που πρέπει να γίνουν στο Chaturbate"

chaturbate κέρδη
Γεια σου, είμαι ένα άλλο κορίτσι cam εδώ στο Chaturbate. Απλά ήθελα να σας πω πόσα κέρδισα στο Chaturbate για να ενθαρρύνω άλλα κορίτσια να δοκιμάσουν αυτό το καταπληκτικό site cam.
Όπως πολλοί άλλοι, αγαπώ το σεξ και ένιωσα ενδιαφέρουσα αμέσως από το Chaturbate και την ελευθερία που δίνουν στους ερμηνευτές. Πάντα ήμουν κάπως άτακτος και αισθάνθηκα σαν μια τέλεια ευκαιρία να κερδίσω χρήματα.
Όπως γνωρίζετε, η δουλειά ως κορίτσι cam απαιτεί κάποια αφοσίωση . Για να κάνετε πραγματικά χρήματα θα πρέπει να πάρετε τα πράγματα σοβαρά και να μην τα παρατήσετε ποτέ . Οι πρώτες μέρες μου δεν ήταν οι καλύτερες αλλά άλλαξα μερικά πράγματα που έκανα λάθος, όπως την αλλαγή των ωρών εργασίας μου όλη την ώρα και έπειτα τα κέρδη μου άρχισαν να αυξάνονται.
Είναι πολύ αστείο να θυμάσαι τώρα όλα τα πράγματα που έκανα λάθος αλλά εδώ πάω, θυμηθείτε αυτό και μην κάνετε τα ίδια λάθη:
  • Προσπαθήστε να εργάζεστε καθημερινά: Τουλάχιστον δύο ώρες. Θα μπορείτε να βρείτε ευκολότερα εάν διατηρείτε ένα κανονικό πρόγραμμα.
  • Μην αλλάζετε τις συνήθειες σας πολύ συχνά: Πρώτα προσπαθήστε να μεταδώσετε σε διαφορετικούς χρόνους αν είναι δυνατόν και δείτε πόσο καλά πηγαίνει για εσάς και, στη συνέχεια, προσπαθήστε να συνεχίσετε την εκπομπή στο χρονικό πλαίσιο που λειτουργεί καλύτερα για εσάς.
  • Προσπαθήστε να προσφέρετε κάτι καινούργιο στους θεατές σας από καιρό σε καιρό:ίσως φέρνοντας έναν φίλο να κάνει σεξ μαζί του ή ένα καινούριο σεξουαλικό παιχνίδι, μια νέα θέση ... χρησιμοποιήστε τη φαντασία σας.
  • Θυμηθείτε να χρησιμοποιείτε τις εφαρμογές και τα ρομπότ: και να τα χρησιμοποιήσετε για να αφήσετε τους θεατές σας να μάθουν πόσα μάρκες θέλετε να λάβετε.
  • Προσπαθήστε να κάνετε μια διαφορετική παράσταση αν τα πράγματα δεν πάνε καλά: Μερικά κορίτσια ξεκινούν τα shows τους σχεδόν γυμνά και κερδίζουν χρήματα χρησιμοποιώντας παιχνίδια σεξ ή σεξουαλικές επαφές με κάποιον.
  • Η κλασική επίδειξη όπου το μοντέλο παίρνει γυμνό όταν οι άκρες φτάνουν στο στόχο δεν είναι ο μόνος τρόπος. Μπορείτε να δοκιμάσετε πολλές διαφορετικές στρατηγικές που λειτουργούν εξίσου καλά. Κατασκοπείστε τα άλλα κορίτσια και πιθανότατα θα πάρετε κάποιες ιδέες.
  • Πωλούν βίντεο και φωτογραφίες από το προφίλ σας: Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα σύνολο φωτογραφιών και να το ανεβάσετε στην αίθουσα συζήτησης. Το ίδιο ισχύει και για τα βίντεο. Μετά τη φόρτωση, δεν χρειάζεται να είστε συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο για να κερδίζετε χρήματα με αυτόν τον τρόπο. Μπορείτε να καταγράψετε τον εαυτό σας με ένα ντους ή να κάνετε σεξ με κάποιον και να πουλήσετε τα βίντεο για 400 μάρκες το καθένα.Όλα τα υψηλά κορίτσια κερδίζουν αυτό και θεωρούν ότι είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό
Και τώρα είναι ώρα καυχησιολογίας! Εδώ είναι πόσα χρήματα έκανα στο Chaturbate τον Δεκέμβριο του 2018. Ελπίζω ότι σας δίνει το κίνητρο να δοκιμάσετε!
Απρίλιος κέρδη

τα κέρδη στοιχεία chaturbate

"Τα κορίτσια cam από την Ευρώπη μπορούν επίσης να κάνουν πολλά χρήματα για το Chaturbate"

Γεια σου, το όνομά μου είναι Alessandra, είμαι 22 και είμαι από την Ιταλία. Πάντα ήμουν ένα κοριτσάκι και ένα κομμάτι εκθεσιακό για να είμαι ειλικρινής. Άρχισα να ψάχνω τρόπους για να βγάλω λεφτά online και αποφάσισα να δοκιμάσω το Chaturbate.
Επέλεξα το Chaturbate επειδή ήταν πολύ καλό μεταξύ των χρηστών του και ένιωσα ότι ήταν αξιόπιστη. 8 μήνες αργότερα φτιάχνω πάνω από 2 δολάρια το μήνα και εργάζομαι από τις 22 μ.μ. έως τη 1 π.μ.
Μόνο τρεις ώρες. Όπως πολλοί άλλοι, οι πρώτες εβδομάδες ήταν οι πιο δύσκολες, επειδή είχα πολύ λίγους οπαδούς και έπρεπε να μεταδίδω περισσότερο χρόνο για να πετύχω αποτελέσματα.Κάνοντας ένα προσαρμοσμένο βιοπροφίλ βοηθά επίσης, επειδή μπορούν να δουν ποιος είμαι, τι μου αρέσει, αυτό που δεν μου αρέσει και τι είμαι ευτυχής να κάνω σε cam.
Οι τιμές αναφέρονται επίσης στο βιο αρχείο, ώστε οι πελάτες να γνωρίζουν τι να περιμένουν και μέχρι στιγμής νομίζω ότι είναι αρκετά ευχαριστημένοι με τις εκπομπές μου.
Θέλετε να μάθετε πόσα χρήματα έκανα στο Chaturbate από τότε που άρχισα; Λοιπόν, νομίζω ότι είναι πάνω από $ 14k. Δεν είναι κακό, είναι σαν να έχεις δουλειά, αλλά χωρίς τις δυσκολίες.Δεν μετακινούνται, δεν υπάρχουν αφεντικά, δεν υπάρχουν χρονοδιαγράμματα ... μεταδίδω όποτε θέλω και αν κάποιος με ενοχλεί, τον αποκλείω αμέσως και αν είμαι απασχολημένος ένας από τους δωρητές μου, ο συντονιστής παίρνει τη δουλειά.
Συνολικά, είμαι αρκετά ικανοποιημένος με το Chaturbate και νομίζω ότι είναι ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσετε το camming. Θα πρέπει να δοκιμάσετε, είναι απίστευτο πόσα χρήματα μπορείτε να κάνετε εκεί.
Έχω ήδη πει στους φίλους μου να το δοκιμάσουν. Κάποιοι από αυτούς θα ήσαν πρόθυμοι να μεταδοθούν μαζί μου σε λεσβιακές εκπομπές. Δεν μπορώ να περιμένω να το δοκιμάσω. Είμαι βέβαιος ότι θα είναι πολύ διασκεδαστικό και θα κάνουμε ακόμα περισσότερα χρήματα!

No comments:

Post a Comment