Sunday, September 1, 2019

რა ფულს ვიღებ Chaturbate- ზე

რა ფულს ვიღებ Chaturbate- ზე

რამდენს ვიღებ Chaturbate 2-ზე

სამი გოგონა აჩვენებს, თუ რამდენ ფულს შეგიძლიათ მიიღოთ Chaturbate– ზე

Გამარჯობა! მე ვარ რუსეთიდან და ბოლო 2,5 წლის განმავლობაში ვმუშაობ Chaturbate- ში და მსურს ჩემი მოგება გავუზიარო Chaturbate– ს , ისევე, როგორც სხვა კამერგოგოებს, რომლებიც აქ ადრე გამოქვეყნდნენ.
მე ხელი მოვაწერე 2016 წლის თებერვლის ბოლოს, რადგან მოვისმინე, რომ ეს არის ერთ – ერთი საუკეთესო კამერის საიტი და მინდოდა გამეცადა. მე უკვე გამოცდილება მქონდა ზრდასრულ საიტებთან, რადგან ვმუშაობდი სტუდიაში / სააგენტოში ჩემს სამშობლოში.
რეკრუტირება
შინაარსი [show]

Ჩემი ისტორია

დავტოვე სტუდია, რომელზეც ვმუშაობდი, რადგან მინდოდა მეტი ფულის გამომუშავება, ამიტომ დავიწყე ჩემი კვლევა. ჩემი ჩამონათვალის ზემოდან ერთ-ერთი რამ უფასო ჩატის კამერის საიტზე მუშაობდა.
მხოლოდ კერძო საიტებზე მუშაობა შეიძლება ზოგჯერ ძალიან მოსაწყენი იყოს, დრო გადის და ბევრი რამ არ უნდა გააკეთოთ, სანამ ვინმე არ მოგთხოვთ პირადს. მინდოდა ამის შეცვლა და შეძლებისდაგვარად შემეძლო შოუები . ვიცოდი, რომ Chaturbate– სთან ერთად ამის გაკეთებაც შესაძლებელი იყო და, გულწრფელად რომ გითხრათ, დიდი განსხვავებაა.
chaturbate მოგება 2015
პირველი დღეები ცოტა რთულია , რადგან არავინ გიცნობს და შენ საკუთარი თავის ხილვა უნდა. ეს ერთადერთი გზაა ახალი მომხმარებლებისა და ფულის მოსაზიდად.საბედნიეროდ Chaturbate– ს მაყურებელი იმაზე უკეთესი იყო, ვიდრე ველოდი.
მათ თავიდანვე დადასტურდა, რომ ნამდვილად გამოსადეგი იყო და იქ ვეტერანთა უმეტესობა ყოველთვის ცდილობდა მეხმარებოდა. ესენი იყვნენ, როგორც მე ვიყავი შეყვარებული ჩემთვის haha.
მე არ ვამბობ, რომ Chaturbate თავისუფალია იდიოტებისგან, მათხოვრებისა და მეღვინეებისგან, მაგრამ ისინი სწრაფად აიკრძალება და ისინი ნამდვილად არ წარმოადგენენ პრობლემას.

რამდენს ვქმნი

მას შემდეგ, რაც 2016 წლის თებერვალში შევუერთდი ჩემს შემოსავალს სტაბილურად მატულობს, რაც ნორმალურია, რადგან ყოველდღიურად უფრო და უფრო მეტი მიმდევარი მიდევს და იმედი მაქვს, რომ ასე შენარჩუნდება.Webcammodelingjobsnow.com– ზე შეგიძლიათ იპოვოთ სასარგებლო რჩევები და ხრიკები, რომლებიც დაგეხმარებათ ფულის გამომუშავებაში . ეს არ არის რაკეტის მეცნიერება, კარგი შოუს გაკეთების შემდეგ, მოგება მოვა. გაავრცელეთ სიტყვა და ხელი შეუწყეთ სოციალურ მედიაში და ნახავთ ჯილდოს.
ჩათბურატში ჩაბარებამდე მე უკვე მიმქონდა Instagram- ის ანგარიში რამდენიმე მიმდევრობით, რაც აშკარად დაეხმარა. თქვენც იგივე შეგიძლიათ გააკეთოთ. აიღეთ სექსუალური სელფები და ატვირთეთ ისინი და დაინახავთ, თუ რამდენ მიმდევს მიიღებთ დრო.

განახლება 2019 წლის მარტი

საკმარისია ჩიტ ჩატი. თქვენ აქ მოხვედით, რომ იცოდეთ რამდენს ვიღებ Chaturbate- ზე. ეს ჩემი შემოსავალია 2019 წლის მარტის პირველ 2 კვირაში. საერთოდ არ არის ცუდი.
რამდენს ვაკეთებ chaturbate 2019-ს
3300 დოლარზე მეტი მუშაობს დღეში 3 საათის განმავლობაში სახლიდან მხოლოდ 15 დღეში! . არსებობს სხვა გოგოები, რომლებიც ორჯერ მეტს იღებენ , მაგრამ ამის გაკეთების დრო ან სურვილი არ მაქვს. ყოველ შემთხვევაში, ეს ჩემი აზრით დიდი მოგებაა. სხვა cam გოგონებს შეუძლიათ თქვან იგივე, შეამოწმონ ქეითის მოსაზრება საუკეთესო ვებკამერების საიტებზე და ნახავთ, თუ რატომ არის შესაფერისი არჩევანის გაკეთება ასე მნიშვნელოვანი.
cam მოდელი

”Chaturbate– ზე ბევრი ფული უნდა გაკეთდეს”

chaturbate მოგება
გამარჯობა, მე კიდევ Cam გოგონა ვარ აქ Chaturbate. უბრალოდ მინდოდა გითხრათ, რა გამოიმუშავა Chaturbate– მა , სხვა გოგოების წასახალისებლად, რომ გასინჯონამ საოცარი კამერის საიტი.
მრავალი სხვა ადამიანის მსგავსად, მე მიყვარს სექსი და ჩათვლით დაუყოვნებლივ დაინტერესებული ჩათბათით და თავისუფლებით, რაც მათ შემსრულებლებს მისცეს. მე ყოველთვის ვიყავი ისეთი ბოროტი და ვგრძნობდი ფულის გამომუშავების სრულყოფილ შესაძლებლობას.
მოგეხსენებათ, რომ კამერ გოგოსთვის მუშაობა გარკვეულ ერთგულებას მოითხოვს . რეალური ფულის მისაღებად, საქმეები სერიოზულად უნდა გაითვალისწინოთ და არასდროს დანებდეთ . ჩემი პირველი დღეები არ იყო საუკეთესო, მაგრამ რამდენიმე რამ შეცვალეს, რასაც არასწორედ ვაკეთებდი, მაგალითად, სამუშაო საათის განმავლობაში ყოველთვის ვცვლიდი მუშაობას და შემდეგ ჩემი შემოსავალი იზრდება.
საკმაოდ სასაცილოა ახლავე გახსოვდეთ ყველა ის, რაც მე არასწორედ დავუშვი, მაგრამ აქ მივდივარ, დაიმახსოვრე ეს და არ გააკეთე იგივე შეცდომები:
  • შეეცადეთ ყოველდღიურად იმუშაოთ: მინიმუმ ორი საათის განმავლობაში.თქვენ გაგიადვილდებათ პოვნა, თუ რეგულარულ გრაფიკს ინარჩუნებთ.
  • ნუ შეცვალოთ თქვენი ჩვევები ძალიან ხშირად: პირველი შეეცადეთ მაუწყებდეს სხვადასხვა დროს, თუ ეს შესაძლებელია, და ნახოთ რამდენად კარგად მიდის ეს ყველაფერი და შემდეგ შეეცადეთ გააგრძელოთ მაუწყებლობა იმ ვადებში, რომელიც საუკეთესოდ მუშაობს თქვენთვის.
  • შეეცადეთ, დროდადრო შესთავაზოთ თქვენს ახალ მაყურებელს რაიმე ახალი რამ: შესაძლოა, მეგობარს შემოიტანოთ მასთან სექსი ან ახალი სათამაშო, ახალი ადგილმდებარეობა ... გამოიყენეთ თქვენი ფანტაზია.
  • დამახსოვრება გამოიყენოთ პროგრამები და ბოტები: და გამოიყენეთ ისინი თქვენს მაყურებელს იმისთვის, რომ იცოდეთ, რამდენი ნიშნის მოქმედება გსურთ.
  • შეეცადეთ განსხვავებული შოუ გააკეთოთ, თუ ყველაფერი კარგად არ მიმდინარეობს: ზოგი გოგონა იწყებს შოუები თითქმის შიშველს და ფულს იშოვება სექსუალური სათამაშოების გამოყენებით ან ვინმესთან სექსის დროს.
  • კლასიკური შოუ, სადაც მოდელი შიშველი ხდება, როდესაც რჩევები მიზანს მიაღწევს, ერთადერთი გზა არ არის. შეგიძლიათ სცადოთ მრავალი განსხვავებული სტრატეგია, რომლებიც თანაბრად მუშაობს. მზვერავი სხვა გოგოებისთვის და ალბათ რამდენიმე იდეას მიიღებთ.
  • თქვენი პროფილისგან ვიდეოების და ფოტოების გაყიდვა: შეგიძლიათ გააკეთოთ ფოტოების ნაკრები და ატვირთოთ იგი თქვენს სასაუბრო ოთახში.იგივე ეხება ვიდეოებს. ატვირთვის შემდეგ, თქვენ არ გჭირდებათ ონლაინ რეჟიმში, რომ მიიღოთ ფული ამ გზით. შეგიძლიათ ჩაწეროთ თავი საშხაპეში ან სექსი გაქვთ ვინმესთან ერთად და გაყიდოთ ვიდეო თითოეული 400 ნიშანი.ყველა მაღალანაზღაურებადი გოგონა ამას აკეთებს და მთავარ მახასიათებლად მიიჩნევს
ახლა კი ბრაზიანი დროა! აი, რა თანხა გამოვიყენე Chaturbate– ზე 2018 წლის დეკემბერში. იმედი მაქვს, რომ ეს მოგცემთ მოსინჯვის მოტივს!
აპრილის მოგება

შემოსავლის ფიგურები chaturbate

”ევროპელი კამპის გოგონებს ასევე შეუძლიათ უამრავი ფული მიიღონ Chaturbate- ზე”

გამარჯობა, მე მქვია ალესანდრა, მე ვარ 22 და მე ვარ იტალიიდან. მე ყოველთვის ვიყავი გულუბრყვილო გოგო და ცოტა გამოფენის, რომ სიმართლე გითხრათ. მე დავიწყე ინტერნეტში ფულის გამომუშავების გზების ძებნა და გადავწყვიტე Chaturbate- ს მიცემა.
მე შევარჩიე Chaturbate, რადგან ის კარგად განიხილებოდა მის მომხმარებლებს შორის და ვგრძნობდი, რომ ეს საიმედო იყო. 8 თვის შემდეგ მე ვაკეთებ $ 2ka თვეზე მეტს და მე მხოლოდ 22 საათიდან დილის 1 საათამდე ვმუშაობ.
სულ სამი საათია. მრავალი სხვა ადამიანის მსგავსად, პირველი კვირები ყველაზე მძიმე იყო, რადგან მე ძალიან ცოტა მიმდევარი მყავდა და შედეგების მისაღწევად უფრო მეტი დრო უნდა გქონოდა ეთერში. პერსონალური ბიოპროგრამის გაკეთება ასევე დაგეხმარებათ, რადგან მათ შეუძლიათ დაინახონ ვინ ვარ, რა მომწონს, რა არ მომწონს და რისი გაკეთებაც მიხარია კამერით.
ფასები ასევე არის ჩამოთვლილი ბიო ფაილზე, ასე რომ მომხმარებლებმა იციან რას უნდა ელოდონ და ჯერჯერობით ვფიქრობ, რომ ისინი ძალიან კმაყოფილი არიან ჩემი შოუები.
გსურთ იცოდეთ, რა თანხა გამოვიმუშავე Chaturbate– ზე, მას შემდეგ რაც დავიწყე?ისე, ვფიქრობ, რომ $ 14 კგ-ზე მეტია. ცუდი არ არის, ეს სამსახურეობაა, მაგრამ უხერხულობის გარეშე. არ არსებობს კომიქსები, არც უფროსობა, არც გრაფიკი… მე ვაუწყებ მაუწყებლობას, როცა მსურს და თუ ვინმეს შემაწუხებს, დაუყოვნებლივ ვკეტავ მას, და თუ მე დაკავებული ვარ ჩემი ოთახის რომელიმე მოდერატორი ასრულებს საქმეს.
მთლიანობაში მე კმაყოფილი ვარ Chaturbate– ით და ვფიქრობ, რომ ეს საუკეთესო გზაა camming– ის დასაწყებად. უნდა შეეცადოთ, წარმოუდგენელია რამდენი ფულის შოვნა შეგიძლიათ იქ.
მე უკვე ვუთხარი ჩემს მეგობრებს. ზოგიერთ მათგანს კი სურვილი ექნებოდა ჩემთან ეთერში გასულიყო ლესბოსური შოუები. ველოდები, რომ არ ვცადო. დარწმუნებული ვარ, რომ ეს ძალიან სახალისო იქნება და კიდევ უფრო მეტ ფულს გამოვიმუშავებთ!

No comments:

Post a Comment