Sunday, September 1, 2019

כמה כסף אני מרוויח על צ'אטורבט

כמה כסף אני מרוויח על צ'אטורבט

כמה אני מרוויח על Chaturbate 2

שלוש בנות מראות כמה כסף אתה יכול להרוויח על צ'אטרט

שלום שם! אני מרוסיה, ואני עובד ב- Chaturbate מזה 2,5 שנים והייתי רוצה לחלוק את הרווחים שלי על Chaturbate , ממש כמו שאר בנות המצלמות שפרסמו כאן בעבר.
נרשמתי בסוף פברואר 2016 כי שמעתי שזה אחד מאתרי המצלמות הטובים ביותר ורציתי לנסות את זה.היה לי כבר קצת ניסיון באתרי למבוגרים כי עבדתי באולפן / סוכנות במדינה שלי.
Chaturbate גיוס עכשיו
תוכן [show]

הסיפור שלי

עזבתי את הסטודיו בו עבדתי, כי רציתי להרוויח יותר כסף אז התחלתי את המחקר שלי. אחד הדברים שבראש הרשימה שלי היה לעבוד עבור אתר מצלמות צ'אט בחינם.
עבודה עבור אתרים פרטיים בלבד יכולה להיות משעממת במיוחד לעיתים, הזמן עובר ואין הרבה מה לעשות עד שמישהו יבקש מכם פרטי. רציתי לשנות את זה ולהיות מסוגל לעשות את ההצגות בדרך שלי . ידעתי שעם צ'אטורבט אפשר לעשות את זה, ולמען האמת איתך, יש הבדל עצום.
רווחי chaturbate 2015
הימים הראשונים קצת קשים , מכיוון שאיש לא מכיר אתכם ועליכם להראות את עצמכם. זו הדרך היחידה להביא לקוחות חדשים וכסף. למרבה המזל הקהל של צ'אטבייט היה טוב משציפיתי.
הם התבררו כמועילים ממש כבר מההתחלה והמשתמשים הוותיקים ביותר שם תמיד ניסו לעזור לי. זה כאילו הם היו מאוהבים בי חה.
אני לא אומר שצ'אטבייט נקי מאידיוטים, קבצנים או מייללים, אבל הם נאסרים במהירות והם לא באמת מהווים בעיה.

כמה אני מרוויח

מאז הצטרפתי בפברואר 2016 הרווחים שלי גדלו בהתמדה, וזה דבר רגיל מכיוון שאני מקבל יותר ויותר עוקבים מדי יום ואני מקווה לשמור על כך. באתר Webcammodelingjobsnow.com תוכלו למצוא טיפיםוטריקים שימושיים שיעזרו לכם להרוויח כסף. זה לא מדע טילים, ברגע שתעשו הצגות טובות, הרווחים יגיעו.תפיצו את המילה וקדמו את עצמכם במדיה החברתית ותראו את התגמולים.
לפני שהצטרפתי ל- Chaturbate כבר היה לי חשבון אינסטגרם עם כמה עוקבים שעזר כמובן. אתה יכול לעשות את אותו הדבר. קח כמה סאפיות סקסיות והעלה אותם ותראה כמה עוקבים תקבל תוך זמן קצר.

עדכן במרץ 2019

ובכן, מספיק צ'אט צ'יט. הגעת לכאן לדעת כמה אני מרוויח על צ'אטורבט. אלה הרווחים שלי בשבועיים הראשונים של מרץ 2019. בכלל לא רע.
כמה אני מכין צ'אטורבאט 2019
יותר מ- 3300 $ בעבודה 3 שעות ביום מהבית תוך 15 יום בלבד! . יש בנות אחרות שמרוויחות פי שניים, אבל אין לי את הזמן או הרצון לעשות את זה. בכל אופן, אלה רווחים גדולים לדעתי. נערות מצלמות אחרות יכולות לומר את אותו הדבר, בדוק את דעתה של קייט באתרי מצלמות הרשת הטובות ביותר ותראה מדוע בחירה נכונה כל כך חשובה.
דגם מצלמת צ'אטורבט

"צריך להרוויח הרבה כסף על צ'אטרט."

רווחי צ'טורבט
הי, אני עוד נערת פקה כאן בצ'אטרט. רק רציתי לספר לכם כמה הרווחתי בצ'אטבטייט כדי לעודד בנות אחרות לנסות את אתר המצלמות המדהים הזה.
כמו רבים אחרים, אני אוהב סקס והרגשתי להתעניין מייד על ידי צ'אטורבט והחופש שהם נותנים למבצעים.תמיד הייתי די שובב והרגשתי כמו הזדמנות מושלמת להרוויח כסף.
כידוע, עבודה כנערת פקה דורשת מסירות מסוימת . כדי להרוויח כסף אמיתי אתה צריך לקחת דברים ברצינות ולעולם לא לוותר . הימים הראשונים שלי לא היו הטובים ביותר אבל שיניתי כמה דברים שאני עושה לא בסדר, כמו לשנות את שעות העבודה שלי כל הזמן ואז הרווחים שלי התחילו לגדול.
די מצחיק לזכור עכשיו את כל הדברים שעשיתי לא בסדר אבל הנה אני הולך, זוכר את זה ואל תעשה את אותן טעויות:
  • נסה לעבוד כל יום: לפחות שעתיים. יהיה לך קל יותר למצוא אם אתה שומר על לוח זמנים קבוע.
  • אל תשנה את הרגלים לעיתים קרובות מדי: נסה תחילה לשדר במועדים שונים במידת האפשר, ובדוק עד כמה זה מסתדר לך ואז נסה להמשיך לשדר במסגרת הזמן המתאימה לך ביותר.
  • נסה להציע לצופים שלך משהו חדש מדי פעם: אולי להביא חבר לקיים איתו יחסי מין, או צעצוע מין חדש, מיקום חדש ... השתמש בדמיון שלך.
  • זכור להשתמש באפליקציות והבוטים: והשתמש בהם כדי ליידע את הצופים שלך כמה אסימונים אתה רוצה לנקוט בפעולה.
  • נסה להראות מופע אחר אם הדברים לא מסתדרים כשורה: יש בנות שמתחילות את ההצגות שלהן כמעט עירומות ומרוויחות כסף על ידי שימוש באביזרי מין או קיום יחסי מין עם מישהו.
  • המופע הקלאסי בו הדוגמנית מתערערת כאשר הטיפים מגיעים למטרה אינה הדרך היחידה. אתה יכול לנסות אסטרטגיות רבות ושונות שעובדות באותה מידה. ריגול את הבנות האחרות וכנראה שתקבל כמה רעיונות.
  • מכור סרטונים ותמונות מהפרופיל שלך: אתה יכול להכין קבוצת תמונות ולהעלות אותם לחדר הצ'אט שלך. כך גם בסרטונים. לאחר העלאה, אתה לא צריך להיות מקוון כדי להרוויח כסף בדרך זו.אתה יכול להקליט את עצמך מתקלח או מקיים יחסי מין עם מישהו ולמכור את הסרטונים תמורת 400 אסימונים כל אחד. כל הילדות בעלות השתכרות גבוהה עושות זאת ורואים בכך תכונה מרכזית
ועכשיו הגיע הזמן להתפאר! הנה כמה כסף הרווחתי ב- Chaturbate בדצמבר 2018. אני מקווה שזה ייתן לך את המוטיבציה לנסות!
רווחי אפריל

רווחי נתוני הרווחים

"בנות מצלמות מאירופה יכולות גם להרוויח הרבה כסף על צ'אטרט."

הי, שמי אלסנדרה, אני בת 22 ואני מאיטליה. תמיד הייתי ילדה שובבה וקצת אקסהיביציונית למען האמת.התחלתי לחפש דרכים להרוויח כסף באופן מקוון והחלטתי לתת צ'אטורבט שאני מנסה.
בחרתי ב- Chaturbate מכיוון שהיא נחשבה היטב בקרב המשתמשים שלה והרגשתי שהיא אמינה. 8 חודשים אחר כך אני מרוויח יותר מחודש דולר בסך $ 2 ואני עובד רק מ 22 בערב עד 01:00.
רק שלוש שעות. כמו רבים אחרים, השבועות הראשונים היו הכי גדולים כי היו לי מעט מאוד עוקבים והייתי צריך לשדר יותר זמן כדי להשיג תוצאות. יצירת פרופיל ביולוגי מותאם אישית עוזרת גם היא, מכיוון שהם יכולים לראות מי אני, מה אני אוהבת, מה אני לא אוהבת ומה אני שמחה לעשות במצלמה.
המחירים רשומים גם בקובץ הביולוגיה כך שהלקוחות יודעים למה לצפות ועד כה אני חושב שהם די מרוצים מההופעות שלי.
רוצה לדעת כמה כסף הרווחתי בצ'אטורבט מאז שהתחלתי? ובכן, אני חושב שזה עולה על 14,000 $. לא רע, זה כמו עבודה, אבל בלי אי הנוחות. בלי נסיעה, בלי בוסים, בלי לוחות זמנים ... אני משדר מתי שאני רוצה ואם מישהו מפריע לי, אני חוסם אותו מייד, ואם אני עסוק אחד ממנחי החדרים שלי מסיים את העבודה.
בסך הכל אני די מרוצה מצ'אטבאט ולדעתי זו הדרך הטובה ביותר להתחיל לגייס. כדאי לנסות, לא ייאמן כמה כסף תוכלו לעשות שם.
כבר אמרתי לחברים שלי לנסות את זה. חלקם אפילו היו מוכנים לשדר איתי בתוכניות לסביות. אני לא יכול לחכות לנסות את זה. אני בטוח שיהיה כיף גדול, ונרוויח עוד יותר כסף!

No comments:

Post a Comment