Sunday, September 1, 2019

Cik daudz naudas nopelnu vietnē Chaturbate

Cik daudz naudas nopelnu vietnē Chaturbate

cik es nopelnu vietnē Chaturbate 2

Trīs meitenes parāda, cik daudz naudas jūs varat nopelnīt vietnē Chaturbate

Sveiki! Es esmu no Krievijas, un pēdējos 2,5 gadus esmu strādājis Chaturbate, un es gribētu dalīties ar saviem ieņēmumiem vietnē Chaturbate , tāpat kā citas cam meitenes, kuras šeit bija iesūtījušas iepriekš.
Es reģistrējos 2016. gada februāra beigās, jo dzirdēju, ka tā ir viena no labākajām cam vietnēm, un es gribēju to izmēģināt. Man jau bija zināma pieredze ar pieaugušo vietnēm, jo ​​esmu strādājis studijā / aģentūrā dzimtenē.
personāla atlases tērzēšana tagad
Saturs [show]

Mans stāsts

Es pametu studiju, kurā strādāju, jo es gribēju nopelnīt vairāk naudas, tāpēc es sāku savu pētījumu.Viena no lietām mana saraksta augšgalā bija darbs pie bezmaksas tērzēšanas kameras vietnes.
Darbs tikai privātām vietnēm dažkārt var būt ļoti garlaicīgs, laiks iet un nav daudz darāmā, kamēr kāds nelūdz jūs izveidot privātu. Es gribēju to mainīt un spēt veikt šovus savu ceļu . Es zināju, ka ar Chaturbate to ir iespējams izdarīt, un, godīgi sakot ar jums, pastāv milzīga atšķirība.
tērzēšanas ienākumi 2015
Pirmās dienas ir mazliet grūtas , jo neviens jūs nepazīst un jums ir jāpadara sevi redzamus. Tas ir vienīgais veids, kā piesaistīt jaunus klientus un naudu. Par laimi Chaturbate auditorija ir bijusi labāka, nekā es gaidīju.
Viņi izrādījās patiešām noderīgi jau pašā sākumā, un visvairāk veterānu lietotāju vienmēr centās man palīdzēt. Tas ir tāpat kā viņi bija iemīlējuši mani haha.
Es nesaku, ka Chaturbate ir brīva no idiotiem, ubagiem vai whineriem, bet tie tiek ātri aizliegti, un tie patiesībā nav problēma.

Cik es nopelnu

Kopš es pievienojos 2016. gada februārim, mani ienākumi ir nepārtraukti palielinājušies, kas ir normāli, jo katru dienu es iegūstu arvien vairāk sekotāju, un es ceru, ka saglabāšu to tādu. Vietnē Webcammodelingjobsnow.com jūs varat atrast noderīgus padomus un ieteikumus, kas palīdzēs nopelnīt naudu. Šī nav raķešu zinātne, ja jūs veiksit labu šovu, gūsit ienākumus. Izplatiet vārdu un reklamējiet sevi sociālajos medijos, un jūs redzēsit ieguvumus.
Pirms pievienošanās Chaturbate man jau bija Instagram konts ar dažiem sekotājiem, kas acīmredzami palīdzēja. Jūs varat rīkoties tāpat. paņemiet dažus seksīgus pašbildes un augšupielādējiet tās, un jūs redzēsit, cik daudz sekotāju jūs iegūstat īsā laikā.

Atjaunināt 2019. gada martu

Nu, pietiekami daudz čita tērzēšana. Jūs ieradāties šeit, lai uzzinātu, cik daudz es maksāju vietnē Chaturbate. Šie ir mani ienākumi 2019. gada marta pirmajās 2 nedēļās. Nav slikti.
cik es veidoju chaturbate 2019
Vairāk nekā 3300 USD, strādājot 3 stundas dienā no mājām tikai 15 dienu laikā! . Ir arī citas meitenes, kuras nopelna divreiz vairāk , bet man nav ne laika, ne gribas to darīt. Jebkurā gadījumā, manuprāt, tie ir lieliski ienākumi. Citas meiteņu meitenes var teikt to pašu, pārbaudiet Keitas viedokli par labākajām tīmekļa vietnēm un redzēsit, kāpēc pareizā izvēle ir tik svarīga.
cam mode tērzēt

“Vietnē Chaturbate ir jānopelna daudz naudas”

tērzēšanas ienākumi
Sveiki, es esmu vēl viena cam girl šeit Chaturbate. Es tikai gribēju jums pateikt, cik daudz es nopelnīju vietnē Chaturbate, lai mudinātu citas meitenes izmēģināt šo apbrīnojamo cam vietni.
Tāpat kā daudzi citi, es mīlu seksu un es tūlīt jutos ieinteresēts Chaturbate un viņu brīvībā, ko viņi piešķir izpildītājiem. Es vienmēr esmu bijis nerātns un jutos kā lieliska iespēja nopelnīt naudu.
Kā jūs zināt, strādājot par cam meiteni, nepieciešama zināma centība . Lai nopelnītu reālu naudu, jums ir jāuztver lietas nopietni un nekad nepadodieties . Manas pirmās dienas nebija tās labākās, bet es mainīju dažas lietas, ko darīju nepareizi, piemēram, mainīju visu laiku savu darba laiku, un tad mani ienākumi sāka augt.
Ir diezgan smieklīgi atcerēties visas lietas, kuras es izdarīju nepareizi, bet šeit es eju, atcerieties to un nepieļaujiet tās pašas kļūdas:
  • Centieties strādāt katru dienu: Vismaz pāris stundas. Jums būs vieglāk atrast, ja ievērosit regulāru grafiku.
  • Nemainiet savus ieradumus pārāk bieži: ja iespējams, vispirms mēģiniet pārraidīt dažādos laikos un apskatiet, cik labi jums tas patīk, un pēc tam mēģiniet saglabāt apraidi jums vislabāk piemērotajā laika posmā.
  • Centieties laiku pa laikam piedāvāt saviem skatītājiem kaut ko jaunu: varbūt, atvedot draugu ar seksu, vai jaunu seksa rotaļlietu, jaunu atrašanās vietu… izmantojiet savu iztēli.
  • Atcerieties lietot lietotnes un robotprogrammatūras: izmantojiet tās, lai skatītājiem paziņotu, cik daudz žetonu vēlaties veikt.
  • Mēģiniet izveidot citu izrādi, ja viss neiet labi: dažas meitenes sāk šovus gandrīz kailas un nopelna naudu, izmantojot seksa rotaļlietas vai nodarbojoties ar seksu.
  • Klasiskais šovs, kurā modelis kļūst kails, kad padomi sasniedz mērķi, nav vienīgais veids. Jūs varat izmēģināt daudzas dažādas stratēģijas, kas darbojas vienlīdz labi. Izspiegojiet citas meitenes, un jūs, iespējams, iegūsit idejas.
  • Pārdodiet video un fotoattēlus no sava profila: varat izveidot fotoattēlu kopu un augšupielādēt to savā tērzēšanas telpā. Tas pats attiecas uz video. Pēc augšupielādes jums nav jābūt tiešsaistē, lai šādā veidā nopelnītu naudu. Jūs varat ierakstīt sevi dušā vai nodarboties ar seksu ar kādu personu un pārdot videoklipus katram 400 marķieriem. To dara visas meitenes, kuras nopelna ar lielu peļņu, un uzskata to par galveno iezīmi
Un tagad ir prātīgs laiks! Lūk, cik daudz naudas es nopelnīju vietnē Chaturbate 2018. gada decembrī. Es ceru, ka tas dod motivāciju izmēģināt!
aprīļa ienākumi

ienākumu skaitļi sarunājas

“Cam cam meitenes no Eiropas var nopelnīt daudz naudas arī Chaturbate”

Sveiki, mans vārds ir Alessandra, es esmu 22 un esmu no Itālijas. Es vienmēr esmu bijusi nerātna meitene un mazliet ekshibicioniste, lai būtu godīgi. Es sāku meklēt veidus, kā nopelnīt naudu tiešsaistē, un nolēmu dot Chaturbate i mēģinājumu.
Es izvēlējos Chaturbate, jo tas tika labi uzskatīts starp tā lietotājiem, un es jutu, ka tā ir uzticama. Pēc 8 mēnešiem es nopelnīšu vairāk nekā USD 2ka mēnesī, un es strādāju tikai no 22:00 līdz 1:00.
Tikai trīs stundas. Tāpat kā daudzi citi, pirmās nedēļas bija grūtākās, jo man bija ļoti maz sekotāju un man bija jāraida vairāk laika, lai sasniegtu rezultātus. Pielāgota bio profila izveidošana arī palīdz, jo viņi var redzēt, kas es esmu, kas man patīk, kas man nepatīk un ko es ar prieku daru cam.
Cenas ir norādītas arī biofailā, lai klienti zinātu, ko gaidīt, un līdz šim es domāju, ka viņi ir diezgan apmierināti ar manām izrādēm.
Vai vēlaties uzzināt, cik daudz naudas esmu nopelnījis vietnē Chaturbate kopš darba uzsākšanas?Nu, es domāju, ka tas pārsniedz USD 14k. Nav slikti, tas ir tāpat kā ar darbu, bet bez neērtībām. Bez pārvietošanās, bez priekšniekiem un bez grafikiem ... Es translēju, kad vien gribu un ja kāds mani traucē, es viņu nekavējoties bloķēju, un, ja esmu aizņemts, kāds no maniem istabas moderatoriem saņem darbu.
Kopumā esmu diezgan apmierināts ar Chaturbate, un es domāju, ka tas ir labākais veids, kā sākt kameru. Jums vajadzētu izmēģināt, tas ir neticami, cik daudz naudas jūs varat nopelnīt.
Es jau teicu draugiem, lai izmēģina. Daži no viņiem pat būtu gatavi pārraidīt kopā ar mani lesbiskos šovos. Es nevaru gaidīt, lai to izmēģinātu. Esmu pārliecināts, ka tas būs ļoti jautri, un mēs nopelnīsim vēl vairāk naudas!

No comments:

Post a Comment