Sunday, September 1, 2019

Колькі грошай я зарабляю на Чатурбаце

Колькі грошай я зарабляю на Чатурбаце

колькі я зарабляю на Chaturbate 2

Тры дзяўчыны паказваюць , колькі грошай можна зарабіць на Chaturbate

Прывітанне! Я з Расіі, і працую ў Chaturbate апошнія 2,5 года, і я хацеў бы падзяліцца сваім заробкам на Chaturbate , як і іншыя дзяўчынкі, якія выклалі тут раней.
Я падпісаўся ў канцы лютага 2016 года, таму што я чуў, што гэта адзін з лепшых сайтаў, і я хацеў паспрабаваць. У мяне ўжо быў досвед працы з сайтамі для дарослых, таму што я працаваў у студыі / агенцтве ў сваёй краіне.
Зараз набіраем зносіны
Змест [show]

Мая гісторыя

Я пакінуў студыю, над якой я працаваў, бо хацеў зарабіць больш грошай, таму пачаў займацца даследаваннямі. Адна з рэчаў у верхняй частцы майго спісу - праца па бясплатным чаце.
Праца толькі для прыватных сайтаў часам бывае вельмі сумнай, час праходзіць і няма чаго рабіць, пакуль хтосьці не папросіць вас прыватнага. Я хацеў гэта змяніць і быць у стане зрабіць шоу па-свойму . Я ведаў, што з Chaturbate можна зрабіць гэта, і, шчыра кажучы, ёсць масавая розніца.
прыбытак у чатэрбат 2015
Першыя дні крыху складаныя , таму што вас ніхто не ведае, і вы павінны зрабіць сябе бачным. Гэта адзіны спосаб прыцягнуць новых кліентаў і грошай. На шчасце, аўдыторыя Chaturbate была лепшай, чым я чакаў.
З самага пачатку яны апынуліся вельмі карыснымі, і большасць карыстальнікаў ветэранаў заўсёды імкнуліся дапамагчы мне. Гэта ўсё роўна, што яны былі закаханыя ў мяне ха-ха.
Я не кажу, што ў Чатурбаце няма ідыётаў, жабракоў і нюхаў, але яны хутка забароненыя і на самай справе не з'яўляюцца праблемай.

Колькі я зарабляю

З таго моманту, як я далучыўся да лютага 2016 года, мой заробак няўхільна павялічваецца, што нармальна, таму што з кожным днём я набываю ўсё больш паслядоўнікаў і спадзяюся захаваць гэта. На Webcammodelingjobsnow.com вы можаце знайсці карысныя парады і рэкамендацыі, якія дапамогуць вам зарабіць грошы. Гэта не ракетная навука, як толькі вы зробіце добрыя шоу, прыбытак прыйдзе. Распаўсюджвайце слова і рэкламуйце сябе ў сацыяльных медыях, і вы ўбачыце ўзнагароды.
Да таго, як далучыцца да Chaturbate, у мяне ўжо быў уліковы запіс Instagram з некаторымі паслядоўнікамі, што відавочна дапамагло. Вы можаце зрабіць тое ж самае. вазьміце сэксуальныя сэлфі і загрузіце іх, і вы адразу ўбачыце, колькі паслядоўнікаў вы атрымаеце.

Абнаўленне сакавіка 2019 года

Ну, хапае лайдакоў. Вы прыйшлі сюды, каб даведацца , колькі я зарабляю на Чатурбаце. Гэта мой заробак у першыя 2 тыдні сакавіка 2019. Нядрэнна.
колькі я зарабляю на балбатні 2019
Больш за $ 3300, працуючы па 3 гадзіны ў дзень ад дома ўсяго за 15 дзён! . Ёсць і іншыя дзяўчыны, якія зарабляюць удвая больш , але ў мяне няма часу і волі на гэта. Так ці інакш, на мой погляд, гэта вялікі заробак. Іншыя дзяўчынкі могуць сказаць тое ж самае, праверце меркаванне Кейт пра лепшыя сайты вэб-камер, і вы ўбачыце, чаму выбраць правільны.
камера мадэль балбатня

"На Chaturbate можна зарабіць шмат грошай"

заробак балбатня
Прывітанне, я яшчэ адна дзяўчына-кулачок тут, у Чатурбаце. Я проста хацеў сказаць вам, колькі я зарабіў на Chaturbate, каб заахвоціць іншых дзяўчат паспрабаваць гэты дзіўны сайт для камер .
Як і многія іншыя, я люблю сэкс, і я адразу адчуў цікавасць да Chaturbate і свабоды, якую яны даюць выканаўцам. Я заўсёды быў нікчэмны і адчуваў сябе выдатнай магчымасцю зарабіць грошы.
Як вядома, праца дзяўчыны-кулачка патрабуе пэўнай самааддачы . Каб зарабіць рэальныя грошы, вы павінны ўспрымаць рэчы сур'ёзна і ніколі не здавацца . Мае першыя дні былі не лепшымі, але я змяніў некалькі рэчаў, якія рабіў не так, як, мяняючы свой працоўны час, увесь час, а потым мой заробак пачаў расці.
Даволі смешна ўспамінаць усё, што я рабіў няправільна, але вось я пайду, памятай пра гэта і не раблю тых жа памылак:
  • Паспрабуйце працаваць кожны дзень: Не менш за пару гадзін. Вам будзе прасцей знайсці, калі вы будзеце выконваць звычайны графік.
  • Не мяняйце свае звычкі занадта часта: Спачатку паспрабуйце трансляваць у розны час, калі гэта магчыма, і паглядзіце, наколькі гэта добра для вас, а потым паспрабуйце весці вяшчанне ў тыя тэрміны, якія лепш за ўсё падыходзяць для вас.
  • Паспрабуйце час ад часу прапанаваць сваім гледачам што-небудзь новае: магчыма, прывядзіце сябра з ім да сэксу, альбо новую сэксуальную цацку, новае месца ... выкарыстоўвайце сваю фантазію.
  • Не забудзьцеся выкарыстоўваць прыкладанні і боты: і карыстайцеся імі, каб паведамляць гледачам, колькі жэтонаў вы хочаце прыняць.
  • Паспрабуйце зрабіць іншае шоў, калі ўсё ідзе не так: Некаторыя дзяўчыны пачынаюць свае шоу амаль голымі і зарабляюць грошы, выкарыстоўваючы сэксуальныя цацкі альбо займаючыся сэксам з кімсьці.
  • Класічнае шоу, дзе мадэль аголеная, калі падказкі дасягаюць мэты - не адзіны спосаб. Вы можаце паспрабаваць мноства розных стратэгій, якія працуюць аднолькава добра.Шпіёны іншых дзяўчынак, і вы, верагодна, атрымаеце некалькі ідэй.
  • Прадавайце відэа і фатаграфіі са свайго профілю: вы можаце зрабіць набор фатаграфій і загрузіць яго ў свой чат. Тое ж самае тычыцца і відэа. Пасля загрузкі вам не трэба быць у Інтэрнэце, каб зарабляць грошы такім чынам. Вы можаце запісаць сябе ў душы ці займацца сэксам з кімсьці і прадаваць відэаролікі па 400 лексем у кожным. Усе дзяўчаты з высокім заробкам робяць гэта і лічаць гэта ключавой асаблівасцю
І вось надышоў час выхваляння! Вось колькі грошай я зарабіў на Chaturbate ў снежні 2018 года. Спадзяюся, гэта дае вам матывацыю паспрабаваць!
заробкі па красавіку

лічбы заробку балбатня

"Дзяўчаты Cam з Еўропы таксама могуць зарабіць шмат грошай на Chaturbate"

Прывітанне, мяне завуць Алесандра, мне 22 і я з Італіі. Я заўсёды быў няшчаснай дзяўчынкай і крыху эксгібіцыяністам. Я пачаў шукаць спосабы зарабіць грошы ў Інтэрнэце і вырашыў даць Чатурбаце i паспрабаваць.
Я выбраў Chaturbate, таму што яго добра разглядалі сярод яго карыстальнікаў, і я палічыў гэта надзейным. Праз 8 месяцаў я зарабляю за $ 2ка ў месяц, і я працую толькі з 22 вечара да 1 раніцы.
Усяго тры гадзіны. Як і многія іншыя, першыя тыдні былі самымі цяжкімі, таму што ў мяне было вельмі мала паслядоўнікаў, і мне давялося трансляваць больш часу, каб дасягнуць вынікаў.Стварэнне ўласнага бія-профілю таксама дапамагае, таму што яны могуць бачыць, хто я, што мне падабаецца, што мне не падабаецца і што я рады рабіць на камеру.
Цэны таксама паказаны ў біяфайле, таму кліенты ведаюць, чаго чакаць, і пакуль я думаю, што яны цалкам задаволеныя маімі шоу.
Хочаце ведаць , колькі грошай я зарабіў на Chaturbate з таго часу, як пачаў? Ну, я думаю, гэта больш за $ 14 тыс. Нядрэнна, гэта як працаваць, але без нязручнасцяў. Ніякіх пераездаў на дарогу, ніякіх начальнікаў, ніякіх раскладаў ... Я вяшчаю, калі хачу, і калі хто мяне перашкаджае, я заблакую яго неадкладна, і калі я заняты адным з маіх пакояў, мадэратар выконвае працу.
Увогуле, я вельмі задаволены Chaturbate, і я думаю, што гэта лепшы спосаб пачаць паход.Паспрабуйце, неверагодна, колькі грошай вы можаце зарабіць там.
Я ўжо сказаў сваім сябрам паспрабаваць. Некаторыя з іх нават хацелі б трансляваць са мной у лесбійскіх шоу. Я не магу чакаць, каб паспрабаваць. Я ўпэўнены, што гэта будзе вельмі весела, і мы зробім яшчэ больш грошай!

No comments:

Post a Comment