Sunday, September 1, 2019

Колко пари печеля на Chaturbate

Колко пари печеля на Chaturbate

колко печеля на Chaturbate 2

Три момичета показват колко пари можете да спечелите на Chaturbate

Здрасти! Аз съм от Русия и работя за Chaturbate през последните 2,5 години и бих искал да споделя печалбите си от Chaturbate , подобно на другите момичета от камера, публикували тук преди.
Регистрирах се в края на февруари 2016 г., защото чух, че е един от най -добрите сайтове за камери и исках да го пробвам. Вече имах известен опит със сайтове за възрастни, защото съм работил за студио / агенция в моята родна страна.
набиране на разговор сега
съдържание [show]

Моята история

Напуснах студиото, за което работех, защото исках да спечеля повече пари, така че започнах изследванията си. Едно от нещата в горната част на моя списък беше работа за безплатен чат сайт за чат.
Работата само за частни сайтове може да бъде изключително скучна на моменти, времето минава и няма много какво да се направи, докато някой не ви поиска частен. Исках да променя това и да мога да правя предаванията по моя начин . Знаех, че с Chaturbate е възможно да се направи това и за да бъда честен с теб, има огромна разлика.
печалби за разговори 2015
Първите дни са малко трудни , защото никой не те познава и трябва да се направиш видим.Това е единственият начин да привлечете нови клиенти и пари. За щастие публиката на Chaturbate беше по-добра, отколкото очаквах.
Те се оказаха наистина полезни още в началото и повечето потребители на ветераните там винаги се опитваха да ми помогнат. Сякаш бяха влюбени в мен хаха.
Не казвам, че Chaturbate е без идиоти, просяци или хленчещи, но те бързо са забранени и всъщност не представляват проблем.

Колко правя

Откакто се присъединих през февруари 2016 г., приходите ми непрекъснато се увеличават, което е нормално, защото всеки ден получавам все повече последователи и се надявам да го запазя по този начин. В Webcammodelingjobsnow.com можете да намерите полезни съвети и трикове, които да ви помогнат да спечелите пари. Това не е ракетна наука, след като направите добри представления, печалбите ще дойдат. Разпространете думата и се популяризирайте в социалните медии и ще видите наградите.
Преди да се присъединя към Chaturbate вече имах акаунт в Instagram с някои последователи, които очевидно помогнаха. Можете да направите същото. вземете няколко секси селфи и ги качете и ще видите колко последователи получавате за нула време.

Актуализиране на март 2019г

Е, достатъчно чат чат. Дойдохте тук, за да знаете колко печеля на Chaturbate. Това са моите приходи през първите 2 седмици на март 2019 г. Изобщо не е лошо.
колко правя чатбат 2019
Повече от 3300 долара, като работите 3 часа на ден от дома само за 15 дни! , Има и други момичета, които печелят два пъти повече , но нямам време или воля да го направя. Както и да е, според мен това са големи печалби. Други момичета от камери могат да кажат същото, проверете мнението на Кейт за най-добрите сайтове за уеб камери и ще видите защо изборът на подходящия е толкова важен.
камера модел chaturbate

"На Chaturbate трябва да се направят много пари"

печалби за чатбърб
Здравей, аз съм друго момиче от камера тук, в Чатурбат. Просто исках да ви кажа колко спечелих от Chaturbate, за да насърча други момичета да изпробват този невероятен сайт за камери.
Подобно на много други, аз обичам секса и се почувствах заинтересован веднага от Chaturbate и свободата, която дават на изпълнителите. Винаги съм бил някакъв палав и се чувствах като перфектна възможност да печеля пари.
Както знаете, работата като момиче на камерата изисква известна отдаденост . За да правите истински пари, трябва да приемате нещата сериозно и никога да не се отказвате .Първите ми дни не бяха най-добрите, но промених няколко неща, които вършех неправилно, като постоянно променях работното си време и тогава приходите ми започнаха да растат.
Доста е смешно да си спомням сега всички неща, които направих неправилно, но ето, аз помня това и не допускайте същите грешки:
  • Опитайте се да работите всеки ден: Най-малко няколко часа. Ще намерите по-лесно, ако спазвате редовен график.
  • Не променяйте навиците си прекалено често: Първо се опитайте да излъчвате по различно време, ако е възможно, и вижте колко добре върви за вас и след това се опитайте да продължите излъчването във времевата рамка, която работи най-добре за вас.
  • Опитайте се да предлагате нещо ново на зрителите си от време на време: Може би да доведете приятел, който да прави секс с него, или нова секс играчка, ново място ... използвайте въображението си.
  • Не забравяйте да използвате приложенията и ботовете: и ги използвайте, за да уведомите зрителите си колко жетони искате да предприемете.
  • Опитайте се да направите различно шоу, ако нещата не вървят добре: Някои момичета започват шоутата си почти голи и печелят пари, като използват секс играчки или правят секс с някого.
  • Класическото шоу, където моделът се разголва, когато съветите достигнат целта, не е единственият начин. Можете да опитате много различни стратегии, които работят еднакво добре. Шпионирайте другите момичета и вероятно ще получите някои идеи.
  • Продайте видеоклипове и снимки от вашия профил: Можете да направите набор от снимки и да го качите във вашата чат стая. Същото важи и за видеоклиповете. Веднъж качени, не е нужно да сте онлайн, за да печелите пари по този начин. Можете да запишете себе си като душ или да правите секс с някого и да продавате видеоклиповете за 400 символа всеки. Всички момичета с висока печалба правят това и го смятат за ключова характеристика
И сега е време за самохвалство! Ето колко пари направих на Chaturbate през декември 2018 г. Надявам се, че ви дава мотивация да опитате!
априлски приходи

фигури за печалби се общуват

„Cam момичета от Европа също могат да спечелят много пари на Chaturbate“

Здравей, казвам се Алесандра, аз съм на 22 и съм от Италия. Винаги съм била гадно момиче и малко ексхибиционист, за да бъда честна. Започнах да търся начини да печеля пари онлайн и реших да дам на Chaturbate.
Избрах Chaturbate, защото беше добре обмислен сред потребителите си и почувствах, че е надежден. 8 месеца по-късно правя над $ 2ка месец, а аз просто работя от 22 ч. До 1 ч. Сутринта.
Само три часа. Подобно на много други, първите седмици бяха най-тежки, защото имах много малко последователи и трябваше да излъчвам повече време, за да постигна резултати.Направата на потребителски био профил също помага, защото те могат да видят кой съм, какво харесвам, какво не харесвам и какво съм щастлив да правя в камера.
Цените са посочени и в био файла, така че клиентите знаят какво да очакват и засега мисля, че са доста доволни от моите предавания.
Искате ли да знаете колко пари съм направил на Chaturbate откакто започнах? Е, мисля, че е над $ 14k. Не е лошо, все едно да имаш работа, но без неудобствата. Без командировки, без шефове, без графици ... Излъчвам, когато искам и ако някой ме притеснява, го блокирам незабавно и ако съм зает, някой от моите модератори в стаята свърши работата.
Като цяло съм доста доволен от Chaturbate и мисля, че това е най-добрият начин да започнете да камирате. Трябва да опитате, невероятно е колко пари можете да спечелите там.
Вече казах на приятелите си да го опитат. Някои от тях дори биха желали да излъчват заедно с мен в лесбийски предавания. Нямам търпение да го опитам. Сигурен съм, че ще бъде много забавно и ще спечелим още повече пари!

No comments:

Post a Comment