Sunday, September 1, 2019

Koľko peňazí zarobím na Chaturbate

Koľko peňazí zarobím na Chaturbate

koľko zarobím na Chaturbate 2

Tri dievčatá ukazujú, koľko peňazí môžete zarobiť na Chaturbate

Ahoj! Pochádzam z Ruska a pracujem pre Chaturbate posledných 2,5 roka a rád by som sa podelil o svoje zárobky na Chaturbate , rovnako ako ostatné kamošky , ktoré tu uverejnili tu.
Zaregistroval som sa na konci februára 2016, pretože som počul, že je to jeden z najlepších webov s kamerami, a chcel som to skúsiť. S webovými stránkami pre dospelých som už mal nejaké skúsenosti, pretože som pracoval v štúdiu / agentúre v mojej domovskej krajine.
nábor chaturbate teraz
obsah [show]

Môj príbeh

Opustil som štúdio, pre ktoré som pracoval, pretože som chcel zarobiť viac peňazí, a tak som začal svoj výskum. Jedna z vecí v hornej časti môjho zoznamu bola práca pre webovú stránku s chatom zadarmo.
Práca na súkromných webových stránkach môže byť niekedy veľmi nudná, čas plynie a nie je toho veľa, kým vás niekto požiada o súkromie. Chcel som to zmeniť a byť schopný robiť predstavenia svojou cestou . Vedel som, že s Chaturbate to bolo možné urobiť a aby som bol úprimný k tebe, je tu obrovský rozdiel.
chaturbate earnings 2015
Prvé dni sú trochu ťažké , pretože vás nikto nepozná a vy sa musíte zviditeľniť. Je to jediný spôsob, ako priniesť nových zákazníkov a peniaze. Našťastie publikum Chaturbate bolo lepšie, ako som čakal.
Hneď od začiatku sa ukázali ako skutočne nápomocní a väčšina používateľov veteránov sa mi tam vždy snažila pomôcť. Je to, akoby sa do mňa zamilovali haha.
Nehovorím, že Chaturbate je bez idiotov, žobrákov alebo kňučiacich, ale sú rýchlo zakázaní a nie sú v skutočnosti problémom.

Koľko zarobím

Odkedy som sa pripojil vo februári 2016, moje zárobky sa neustále zvyšujú, čo je normálne, pretože každý deň dostávam stále viac a viac sledovateľov a dúfam, že si ho udržím týmto spôsobom. Na webcammodelingjobsnow.com nájdete užitočné tipy a triky, ktoré vám pomôžu zarobiť peniaze.Toto nie je raketová veda, keď raz urobíte dobré predstavenia, prídu zárobky. Šírte slovo a propagujte sa na sociálnych sieťach a uvidíte odmeny.
Predtým, ako som sa pripojil k Chaturbate, mal som už účet na Instagrame s niektorými sledovateľmi, ktorí mu zjavne pomohli. Môžete urobiť to isté. vziať nejaké sexy selfie a nahrať ich a uvidíte, koľko sledovateľov dostanete v žiadnom momente.

Aktualizácia marca 2019

Dobre, chit chat. Prišli ste sem, aby ste vedeli, koľko zarobím na Chaturbate. Toto sú moje príjmy za prvé 2 týždne v marci 2019. To nie je vôbec zlé.
koľko zarobím chaturbate 2019
Viac ako 3300 dolárov za prácu 3 hodiny denne z domu za pouhých 15 dní! , Existujú ďalšie dievčatá, ktoré zarábajú dvakrát toľko , ale nemám čas ani vôľu to urobiť. Podľa môjho názoru to sú aj tak veľké zárobky. Ostatné dievčatá z webkamery môžu povedať to isté, pozrite sa na názor Kate na najlepších web stránkach s webovými stránkami a uvidíte, prečo je výber toho správneho taký dôležitý.
cam model chaturbate

"Na Chaturbate sa musí zarobiť veľa peňazí."

chaturbate zárobky
Ahoj, som tu ďalšia kameramanka na Chaturbate. Chcel som vám len povedať, koľko som zarobil na Chaturbate, aby som povzbudil ďalšie dievčatá, aby vyskúšali túto úžasnú webovú kameru.
Rovnako ako mnoho iných, aj ja milujem sex a okamžite som mal záujem o Chaturbate a o slobodu, ktorú poskytujú účinkujúcim. Vždy som bol trochu nemravný a cítil som sa ako perfektná príležitosť zarobiť si peniaze.
Ako viete, práca ako cam girl si vyžaduje určitú obetavosť . Ak chcete zarobiť skutočné peniaze, musíte brať veci vážne a nikdy sa ich nevzdávať . Moje prvé dni neboli najlepšie, ale zmenil som pár vecí, ktoré som robil zle, napríklad neustálu zmenu pracovných hodín a potom moje zárobky začali rásť.
Je celkom zábavné zapamätať si teraz všetky veci, ktoré som urobil zle, ale tu idem, pamätám si to a nerobím rovnaké chyby:
  • Pokúste sa pracovať každý deň: Aspoň pár hodín. Budete ľahšie zistiť, či dodržujete pravidelný rozvrh.
  • Nemeňte svoje návyky príliš často: Najprv sa pokúste vysielať, ak je to možné, v rôznych časoch, aby ste videli, ako to pre vás ide, a potom sa pokúste vysielať ďalej v časovom rámci, ktorý vám najviac vyhovuje.
  • Pokúste sa svojim divákom z času na čas ponúknuť niečo nové: Možno privediete priateľa, aby s ním mal sex, alebo novú sexuálnu hračku, nové miesto ... využite svoju fantáziu.
  • Nezabudnite používať aplikácie a roboty: a pomocou nich dajte divákom vedieť, koľko tokenov chcete podniknúť.
  • Pokúste sa urobiť inú show, ak sa veci nedarí: Niektoré dievčatá začínajú svoje predstavenia takmer nahými a zarábajú peniaze pomocou sexuálnych hračiek alebo sexu s niekým.
  • Klasická šou, kde sa model nahý, keď tipy dosiahnu cieľ, nie je jediný spôsob. Môžete vyskúšať veľa rôznych stratégií, ktoré fungujú rovnako dobre. Spy ďalšie dievčatá a pravdepodobne dostanete nejaké nápady.
  • Predávajte videá a fotografie zo svojho profilu: Môžete si vytvoriť súbor fotografií a nahrať ich do svojej miestnosti. To isté platí pre videá. Po nahraní nemusíte byť online, aby ste mohli zarábať týmto spôsobom. Môžete si zaznamenať, že sa osprchujete alebo sa s niekým sprievate a videá predáte za 400 žetónov. Všetky dievčatá s vysokými príjmami to robia a považujú to za kľúčovú funkciu
A teraz je chváli čas! Tu je to, koľko peňazí som zarobil na Chaturbate v decembri 2018. Dúfam, že vám dá motiváciu vyskúšať!
aprílové zárobky

čísla o výnosoch sú chabé

„Kamarátky z Európy môžu na Chaturbate tiež zarobiť veľa peňazí“

Ahoj, volám sa Alessandra, mám 22 rokov a som z Talianska. Vždy som bol naivné dievča a trochu exhibicionista, aby som bol úprimný. Začal som hľadať spôsoby, ako zarobiť peniaze online, a rozhodol som sa Chaturbate skúsiť.
Vybral som si Chaturbate, pretože to bolo medzi jeho užívateľmi dobre považované a cítil som, že je spoľahlivý. O 8 mesiacov neskôr zarobím viac ako 2 milióny dolárov mesačne a pracujem iba od 22:00 do 1:00.
Iba tri hodiny. Rovnako ako mnoho iných, aj prvé týždne boli najmúdrejší, pretože som mal veľmi málo sledovateľov a na dosiahnutie výsledkov som musel vysielať viac času. Vytvorenie vlastného bio-profilu tiež pomáha, pretože môžu vidieť, kto som, čo sa mi páči, čo sa mi nepáči a čo som rád / a na cam.
Ceny sú tiež uvedené v bio súbore, takže zákazníci vedia, čo môžu očakávať, a zatiaľ si myslím, že sú s mojimi prehliadkami celkom spokojní.
Chcete vedieť, koľko peňazí som zarobil na Chaturbate od začiatku? Myslím, že je to vyše 14 000 dolárov. Nie je to zlé, je to ako mať prácu, ale bez nepríjemností. Bez dochádzania, bez šéfov, bez plánov ... Vysielam, kedykoľvek chcem, a ak ma niekto obťažuje, zablokujem ho okamžite a ak som zaneprázdnený, jeden z mojich moderátorov miestnosti vykoná svoju prácu.
Celkovo vzato som s Chaturbate celkom spokojný a myslím si, že je to najlepší spôsob, ako začať s cammingom. Mali by ste skúsiť, je neuveriteľné, koľko peňazí tam môžete zarobiť.
Už som svojim priateľom povedala, aby to vyskúšali. Niektorí z nich by boli ochotní so mnou vysielať aj v lesbických predstaveniach. Nemôžem sa dočkať, až to vyskúšam. Som si istý, že to bude veľa zábavy a zarobíme ešte viac peňazí!

No comments:

Post a Comment