Sunday, September 1, 2019

Chaturbate'de ne kadar para kazanırım

Chaturbate'de ne kadar para kazanırım

Chaturbate 2 ne kadar kazanırım?

Üç kız Chaturbate’de ne kadar para kazanabileceğinizi gösteriyor

Merhaba! Rusya'dan geliyorum ve son 2,5 yıldır Chaturbate için çalışıyorum ve kazancımı Chaturbate'de paylaşmak istiyorum, tıpkı daha önce burada yayınlanan diğer cam kızları gibi.
Şubat 2016'nın sonunda kayıt oldum çünkü en iyi kamera sitelerinden biri olduğunu duydum ve denemek istedim. Zaten yetişkin sitelerde biraz deneyimlerim oldu çünkü kendi ülkemde bir stüdyo / ajans için çalıştım.
şimdi işe alım chaturbate
içindekiler [show]

Benim hikayem

Çalıştığım stüdyodan ayrıldım, çünkü daha fazla para kazanmak istedim, bu yüzden araştırmaya başladım. Listemin en üstünde yer alan şeylerden biri ücretsiz bir sohbet sitesi için çalışıyordu.
Sadece özel siteler için çalışmak bazen çok sıkıcı olabiliyor, zaman geçiyor ve birileri sizden özel bir şey isteyene kadar yapacak çok şey yok. Bunu değiştirmek ve gösterileri benim tarzımda yapabilmek istedim. Chaturbate ile bunu yapmanın ve size karşı dürüst olmak gerekirse, çok büyük bir fark olduğunu biliyordum .
chaturbate kazanç 2015
İlk günler biraz zor , çünkü kimse sizi tanımıyor ve kendinizi görünür hale getirmeniz gerekiyor. Yeni müşteriler ve para getirmenin tek yolu bu. Neyse ki Chaturbate seyircisi beklediğimden daha iyi oldu.
En başından beri gerçekten yardımcı olduklarını kanıtladılar ve oradaki gazileri kullananlar her zaman bana yardım etmeye çalıştılar. Bana aşık olmuşlar gibi haha.
Chaturbate’in aptallardan, dilencilerden veya sızlanmaktan kurtulduğunu söylemiyorum, ama çabucak yasaklandılar ve gerçekten bir sorun değiller.

Ne kadar kazanırım

Şubat 2016'da katıldığımdan beri kazancım giderek artıyor, bu normaldir, çünkü her gün daha fazla takipçi oluyorum ve böyle devam etmeyi umuyorum. Webcammodelingjobsnow.com'da para kazanmanıza yardımcı olacak faydalı ipuçları ve püf noktaları bulabilirsiniz. Bu roket bilimi değildir, iyi bir gösteri yaptıktan sonra kazançlar gelir. Sözcüğü yay ve sosyal medyada kendini tanıt ve ödülleri gör.
Chaturbate’e katılmadan önce, zaten yardımcı olan bazı takipçilerle bir Instagram hesabım vardı.Aynısını yapabilirsin. seksi özçekimler yap ve onları yükle ve zamanında ne kadar takipçisi olduğunu göreceksin.

Mart 2019 Güncellemesi

Yeterince bol sohbet. Buraya Chaturbate’de ne kadar kazandığımı bilmek için geldiniz. Bunlar benim Mart 2019’un ilk 2 haftasında kazancım. Hiç fena değil.
ne kadar chaturbate yapmak 2019
Sadece 15 günde evden günde 3 saat çalışarak 3300 $ 'dan fazla! . İki kat daha fazla kazanan başka kızlar var , ama bunu yapacak zamanım veya isteğim yok. Neyse, bence bu harika kazançlar.Diğer kameralı kızlar da aynı şeyi söyleyebilir, Kate'in en iyi web siteleri hakkındaki düşüncelerinikontrol edin ve doğru olanı seçmenin neden bu kadar önemli olduğunu göreceksiniz.
kamera modeli chaturbate

“Chaturbate'de kazanılacak çok para var”

chaturbate kazanç
Merhaba, ben burada Chaturbate'deki bir başka kamera kızıyım. Sadece diğer kızları bu harika cam sitesini denemeye teşvik etmek için Chaturbate'den ne kadar kazandığımı söylemek istedim .
Diğerleri gibi ben de seks yapmayı seviyorum ve Chaturbate ile sanatçılara verdikleri özgürlükle hemen ilgileniyorum. Her zaman yaramaz oldum ve para kazanmak için mükemmel bir fırsat gibi hissettim.
Bildiğiniz gibi, bir kameralı kız olarak çalışmak biraz özveri gerektiriyor . Gerçek para kazanmak için işleri ciddiye almalısınız ve asla pes etmeyin . İlk günlerim en iyisi değildi, fakat yaptığım birkaç şeyi değiştirdim, çalışma saatlerimi her zaman değiştirmek gibi ve sonra kazancım artmaya başladı.
Şimdi yanlış yaptığım şeyleri hatırlamak oldukça komik ama işte ben gidiyorum, bunu hatırladım ve aynı hataları yapmayın:
  • Her gün çalışmaya çalışın: En az birkaç saat. Düzenli bir program yapıp yapmadığınızı bulmak daha kolay olacaktır.
  • Alışkanlıklarınızı çok sık değiştirmeyin: İlk önce mümkünse farklı zamanlarda yayın yapmayı deneyin ve sizin için ne kadar iyi gittiğini görün ve daha sonra sizin için en uygun zaman diliminde yayın yapmaya devam edin.
  • İzleyicilerinize zaman zaman yeni bir şeyler sunmaya çalışın: Belki onunla seks yapacak bir arkadaşınızı ya da yeni bir seks oyuncağını, yeni bir yeri getirin… hayal gücünüzü kullanın.
  • Uygulamaları ve botları kullanmayı unutmayın: İzleyicilerinize ne kadar jeton atmak istediğinizi bildirmek için bunları kullanın.
  • İşler iyi gitmiyorsa farklı bir şov yapmaya çalışın: Bazı kızlar şovlarına neredeyse çıplak başlar ve seks oyuncakları kullanarak ya da birisiyle seks yaparak para kazanırlar.
  • Uçları hedefe ulaştığında modelin çıplaklaştığı klasik gösteri tek yol değil. Eşit derecede iyi çalışan birçok farklı stratejiyi deneyebilirsiniz. Diğer kızlara casusluk et, muhtemelen bir kaç fikir edinirsin.
  • Profilinizden video ve fotoğraf satabilirsiniz: Bir dizi fotoğraf yapabilir ve sohbet odanıza yükleyebilirsiniz. Aynı videolar için de geçerli. Yüklendikten sonra, bu yolla para kazanmak için çevrimiçi olmanız gerekmez. Kendinizi duş aldığınızda veya birisiyle seks yaparken kaydedebilir ve videoları her biri 400 jetona satabilirsiniz. Tüm yüksek kazançlı kızlar bunu yapar ve kilit bir özellik olarak görür
Ve şimdi palavra zamanı! İşte Aralık 2018’de Chaturbate’de ne kadar para kazandım . Umarım size denemek için motivasyon verir!
nisan kazancı

kazanç rakamları chaturbate

“Avrupa'dan Cam kızları da Chaturbate'den çok para kazanabiliyor”

Selam, adım Alessandra, 22 yaşındayım ve İtalya'danım. Ben her zaman yaramaz bir kız ve dürüst olmak gerekirse biraz teşhirci oldum. Online para kazanmanın yollarını aramaya başladım ve Chaturbate’e denemeye karar verdim.
Chaturbate'i seçtim, çünkü kullanıcılar arasında iyi kabul edildi ve güvenilir olduğunu hissettim. 8 ay sonra ayda 2 $ dolardan fazla para kazanıyorum ve 22: 00'den 01: 00'e kadar çalışıyorum.
Sadece üç saat. Diğerleri gibi, ilk haftalar en gerçekti, çünkü çok az takipçi vardı ve sonuçları elde etmek için daha fazla zaman yayınlamam gerekti. Özel bir biyo profil oluşturmak da yardımcı olur, çünkü kim olduğumu, neyi sevdiğimi, neyi sevmediğimi ve ne yapmaktan mutlu olduğumu görebilirler.
Fiyatlar da bio dosyada listelenmiştir, böylece müşteriler ne bekleyeceklerini bilirler ve şu ana kadar gösterilerimden memnun olduklarını düşünüyorum.
Başladığımdan beri Chaturbate’de ne kadar para kazandığımı bilmek ister misiniz? Bence 14 bin dolar bitti. Fena değil, bir işe sahip olmak gibi, ancak rahatsızlık vermeden. Yolculuk yok, patron yok, program yok… İstediğim zaman yayın yapıyorum ve birisi beni rahatsız ediyorsa derhal engellerim ve eğer meşgul olursam oda yöneticilerimden biri işi halleder.
Sonuçta Chaturbate'den oldukça memnunum ve camming'e başlamanın en iyi yolu olduğunu düşünüyorum. Denemelisin, orada ne kadar para kazanabileceğin inanılmaz.
Zaten arkadaşlarıma denemelerini söyledim. Hatta bazıları lezbiyen şovlarında benimle yayın yapmaya bile razı olacaklar. Denemek için sabırsızlanıyorum. Çok eğlenceli olacağından eminim ve daha da fazla para kazanacağız!

No comments:

Post a Comment