Sunday, September 1, 2019

Câți bani câștig pe Chaturbate

Câți bani câștig pe Chaturbate

cat castig pe Chaturbate 2

Trei fete arată câți bani puteți câștiga pe Chaturbate

Bună! Sunt din Rusia și am lucrat la Chaturbate în ultimii 2,5 ani și aș dori să îmi împart câștigurile pe Chaturbate , la fel ca și celelalte fete de camă care au postat aici înainte.
M-am înscris la sfârșitul lunii februarie 2016 pentru că am auzit că este unul dintre cele mai bune site-uri de cam și am vrut să încerc. Am avut deja experiență cu site-uri pentru adulți, deoarece am lucrat pentru un studio / agenție din țara mea de origine.
recrutare chaturbate acum
Cuprins [show]

Povestea mea

Am părăsit studioul pentru care lucram, pentru că am vrut să câștig mai mulți bani, așa că am început cercetările. Unul dintre lucrurile din partea de sus a listei a fost de lucru pentru un site de chat gratuit de chat.
Să lucrezi doar pentru site-uri private poate fi uneori extrem de plictisitor, timpul trece și nu este prea mult de făcut până când cineva îți cere un privat. Am vrut să schimb asta și să pot să fac spectacolele în felul meu . Știam că cu Chaturbate este posibil să faci asta și să fiu sincer cu tine, există o diferență masivă.
câștiguri chaturbate 2015
Primele zile sunt un pic dificile , pentru că nimeni nu te cunoaște și trebuie să te faci vizibil. Este singura modalitate de a aduce noi clienți și bani. Din fericire, publicul Chaturbate a fost mai bun decât mă așteptam.
S-au dovedit a fi de ajutor chiar de la început, iar cei mai veterani utilizatori de acolo au încercat întotdeauna să mă ajute. Este ca și cum ar fi fost îndrăgostiți de mine haha.
Nu spun că Chaturbate nu este liber de idioți, cerșetori sau băieți, dar sunt repede interzise și nu sunt o problemă.

Cât fac

De când m-am înscris în februarie 2016, câștigurile mele au crescut constant, ceea ce este normal, deoarece obțin din ce în ce mai mulți adepți în fiecare zi și sper să îl mențin în acest fel. Pe Webcammodelingjobsnow.com puteți găsi sfaturi și trucuri utile pentru a vă ajuta să câștigați bani.Aceasta nu este o știință a rachetelor, odată ce faci spectacole bune, veniturile vor veni. Răspândiți cuvântul și promovați-vă pe rețelele de socializare și veți vedea recompensele.
Înainte de a mă alătura Chaturbate, aveam deja un cont de Instagram cu niște adepți care au ajutat, evident. Puteți face la fel. luați câteva selfie-uri sexy și încărcați-le și veți vedea cât de mulți adepți primiți în cel mai scurt timp.

Actualizare martie 2019

Ei bine, destul chat chit. Ați venit aici pentru a ști cât câștig pe Chaturbate. Acestea sunt câștigurile mele din primele 2 săptămâni ale lunii martie 2019. Nu este deloc rău.
cât de mult fac chaturbate 2019
Peste 3300 de dolari muncind 3 ore pe zi de acasă în doar 15 zile! . Există și alte fete care câștigă de două ori mai mult , dar nu am timpul sau voința de a o face. Oricum, acestea sunt câștiguri mari în opinia mea. Alte fete din cameră pot spune același lucru, verificați părerea lui Katepe cele mai bune site-uri web și veți vedea de ce este atât de important să o alegeți pe cea corectă.
cam model chaturbate

„Sunt câștigați mulți bani pe Chaturbate”

câștiguri câștiguri
Bună, sunt o altă fată de cameră aici pe Chaturbate. Am vrut doar să vă spun cât am câștigat pe Chaturbate pentru a încuraja alte fete să încerce acest site uimitor de came.
La fel ca mulți alții, iubesc sexul și m-am simțit interesat imediat de Chaturbate și libertatea pe care o acordă interpreților. Întotdeauna am fost un pic obraznic și m-am simțit ca o ocazie perfectă de a face bani.
După cum știți, pentru a lucra ca o fată cu came necesită o anumită dedicație . Pentru a câștiga bani reali, trebuie să luați lucrurile în serios și să nu renunțați niciodată . Primele mele zile nu au fost cele mai bune, dar am schimbat câteva lucruri pe care le făceam greșit, cum ar fi să-mi schimb orele de lucru tot timpul, iar apoi câștigurile mele au început să crească.
Este destul de amuzant să-mi amintesc acum toate lucrurile pe care le-am făcut greșit, dar iată, amintesc acest lucru și nu fac aceleași greșeli:
  • Încercați să lucrați zilnic: cel puțin câteva ore. Veți fi mai ușor de găsit dacă păstrați un program regulat.
  • Nu vă schimbați prea des obiceiurile: încercați mai întâi să difuzați în diferite momente dacă este posibil și vedeți cât de bine merge pentru dvs., apoi încercați să continuați difuzarea în intervalul de timp care vă funcționează cel mai bine.
  • Încercați să oferiți din nou câteodată ceva nou telespectatorilor: Poate aduceți un prieten să facă sex cu el sau o jucărie sexuală nouă, o nouă locație ... folosiți-vă imaginația.
  • Nu uita să folosești aplicațiile și bot-urile: și folosește-le pentru a anunța spectatorii tăi cât de multe jetoane vrei să acțiuni.
  • Încercați să faceți un spectacol diferit dacă lucrurile nu merg bine: unele fete își încep spectacolele aproape goale și câștigă bani folosind jucării sexuale sau făcând sex cu cineva.
  • Spectacolul clasic în care modelul se dezbrăcă atunci când vârfurile ating ținta nu este singura cale. Puteți încerca multe strategii diferite care funcționează la fel de bine. Spionează-i pe celelalte fete și vei primi probabil câteva idei.
  • Vindeți videoclipuri și fotografii din profilul dvs.: puteți face un set de fotografii și le puteți încărca în camera de chat. Același lucru este valabil și pentru videoclipuri. Odată încărcat, nu trebuie să fiți online pentru a câștiga bani în acest fel. Vă puteți înregistra făcând un duș sau făcând sex cu cineva și puteți vinde videoclipurile pentru 400 de jetoane fiecare.Toate fetele cu câștig mare fac acest lucru și consideră că este o caracteristică cheie
Și acum este timpul de laudă! Iată câți bani am câștigat pe Chaturbate în decembrie 2018. Sper că vă oferă motivația de a încerca!
veniturile din aprilie

cifrele de câștiguri chaturbează

„Fetele de cameră din Europa pot câștiga și bani pe Chaturbate”

Bună, mă numesc Alessandra, am 22 de ani și sunt din Italia. Am fost întotdeauna o fată obraznică și un pic expoziționist să fiu sincer. Am început să caut modalități de a câștiga bani online și am decis să dau Chaturbate să încerc.
Am ales Chaturbate pentru că a fost bine considerat printre utilizatorii și am considerat că este de încredere. 8 luni mai târziu fac peste 2ka $ și lucrez doar de la 22:00 la 1 am.
Doar trei ore. Ca multe altele, primele săptămâni au fost cele mai tari, deoarece am avut foarte puțini adepți și a trebuit să difuzez mai mult timp pentru a obține rezultate. Crearea unui profil bio personalizat ajută, de asemenea, pentru că pot vedea cine sunt, ce îmi place, ce nu-mi place și ce sunt fericit să fac în cameră.
Prețurile sunt listate și în fișierul bio, astfel încât clienții știu la ce să se aștepte și până acum cred că sunt destul de mulțumiți de spectacolele mele.
Vrei să știu câți bani am câștigat pe Chaturbate de când am început? Ei bine, cred că depășește 14 milioane de dolari. Nu este rău, este ca și cum ai avea un loc de muncă, dar fără inconveniente. Fără naveta, fără șefi, fără programe ... Difuzez ori de câte ori vreau și dacă mă deranjează cineva, îl blochez imediat, iar dacă sunt ocupat, unul dintre moderatorii din cameră își face treaba.
În total, sunt destul de mulțumit de Chaturbate și cred că este cel mai bun mod de a începe camming-ul. Ar trebui să încercați, este incredibil câți bani puteți face acolo.
Le-am spus deja prietenilor mei să încerce. Unii dintre ei ar fi chiar dispuși să emită cu mine în emisiunile lesbice. Abia aștept să-l încerc. Sunt sigur că va fi foarte distractiv și vom face și mai mulți bani!

No comments:

Post a Comment