Tuesday, December 23, 2014

Why Xfinity-Comcast can NOT fix my problem?




I am starting to tell that Comcast or actually Xfinity  at Miami, Florida (Metro Dade area) has a secret agenda to get rid of veteran technician that do really know how to fix a problem .

Comcast is getting from bad to worst since the new management took over Mr Hernandez (old line tech manager and now general manager); his new idea or concept of seen this work place. It is firing the old and very professional technician that this place used to have before. In additional anyone of those could has at least no less than 7 years old of hard job and very useful experience. which is no on his mind. the way he seen this place is like this saying "brute force" getting fresh people with no clue of troubleshooting a bad noise, a low noise margin or even report a problem on the line, in the other hand  he prefer that those rookies technician spent hour inventing the wheel .installing new cable over and over,replacing stb (cable box) and never will get to the point or close to the problem,because there is no set of mind to fix a problem'

I am no hiding the true if one of you that are reading me now,Have seen those guys replacing new lines; but the problem persist and in additional take more from your own time to wait for them in a new appointment that probably will ran late like always does their tech.and will never end the signal issue




Estoy empezando a decirle que Comcast Xfinity o en realidad en Miami, Florida (zona Metro Dade) tiene una agenda secreta para deshacerse del veterano técnico que realmente sabe cómo solucionar un problema.

Comcast es cada vez de mal en peor desde la nueva gestión se hizo cargo de Sr. Hernández (antiguo director de tecnología de línea y gerente ahora general); su nueva idea o concepto de verse este lugar de trabajo. Se está disparando la vieja y muy profesional técnico que este lugar solía tener antes. En cualquiera de los que podrían adicional tiene al menos no menos de 7 años de trabajo duro y muy útil experiencia. lo cual no es en su mente. la forma en que se ve este lugar es como esta diciendo "fuerza bruta" hacer que la gente fresca sin tener ni idea de solución de problemas de un mal ruido, un margen de ruido bajo o incluso informar de un problema en la línea, en el otro lado que prefieren que los novatos técnico pasó hora de inventar la rueda .installing cable nuevo una y otra vez, en sustitución de STB (decodificador) y nunca llegar al punto o cerca del problema, ya que no existe un conjunto de la mente para arreglar un problema '

Yo no estoy ocultando la verdad si uno de ustedes que me están leyendo ahora, hemos visto a esos tipos que sustituye a nuevas líneas; pero el problema persiste y en adicional tomar más de su propio tiempo para esperar por ellos en una nueva cita que probablemente corrió tarde como siempre su tech.and nunca va a terminar el tema de señal


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