Sunday, September 1, 2019

Mennyit keresek a Chaturbate-on

Mennyit keresek a Chaturbate-on

mennyit keresek a Chaturbate 2-on

Három lány megmutatja, hogy mennyi pénzt lehet keresni a Chaturbate-on

Szia! Oroszországból származom, és az elmúlt 2,5 évben a Chaturbate-nél dolgoztam, és szeretnék megosztani a keresetemet a Chaturbate-ban , akárcsak a többi cam lány, aki korábban itt volt.
2016. február végén regisztráltam, mert hallottam, hogy ez az egyik legjobb cam-oldal, és meg akartam kipróbálni. Már volt tapasztalatom a felnőtt oldalakkal kapcsolatban, mert egy stúdióban / ügynökségben dolgoztam a hazámban.
felvételi chaturbate most
tartalom [show]

A történetem

Azért hagytam el a stúdiót, ahol dolgoztam, mert több pénzt akartam keresni, ezért elkezdtem kutatásaimat. Az egyik dolog, ami a listám tetején volt, egy ingyenes chat-kamera webhelyen dolgozott.
A kizárólag magántulajdonban lévő oldalakon végzett munka időnként rendkívül unalmas lehet, az idő múlik, és nincs sok tennivaló, amíg valaki nem kér magántulajdont. Megváltoztatni akartam, és képes voltam a show-kat megtenni . Tudtam, hogy a Chaturbate-val ezt meg lehet tenni, és hogy őszinte legyek, hatalmas különbség van.
chaturbate bevételek 2015
Az első napok kissé nehézek , mert senki sem ismeri téged, és látványossá kell tenned magad. Csak így hozhat új ügyfeleket és pénzt. Szerencsére Chaturbate közönsége jobb volt, mint amire számítottam.
A kezdetektől igazán hasznosnak bizonyultak, és a legtöbb veterán felhasználó mindig igyekezett segíteni. Olyan, mintha szerelmes voltak haha.
Nem azt mondom, hogy a Chaturbate mentes az idiótáktól, koldusoktól és nyafogóktól, de gyorsan betiltják őket, és nem igazán jelent problémát.

Mennyit teszek

Mióta csatlakoztam 2016 februárjában, kereseim folyamatosan növekednek, ami normális, mert minden nap egyre több követőm van, és remélem, hogy így is maradok. Webcammodelingjobsnow.com webhelyen hasznos tippeket és trükköket találhat, amelyek segítenek pénzt keresni. Ez nem rakétatudomány, ha egyszer jó show-kat készít, akkor jövedelem fog jönni. Terjessze a szót és hirdesse magát a közösségi médiában, és látni fogja a jutalmakat.
Mielőtt csatlakoztam a Chaturbate-hoz, már volt Instagram-fiókom néhány követővel, amelyek nyilvánvalóan segítették. Megteheted ugyanezt. készítsen néhány szexi Önportrét, és töltse fel őket, és látni fogja, hány követője van.

Frissítse 2019. márciusban

Nos, elég csevegés. Azért jöttél ide, hogy tudd , mennyit keresek a Chaturbate-on. Ezek a bevételeim 2019. március első két hetében. Egyáltalán nem rossz.
mennyit csinálok 2019-es chaturbate-ként
Több mint 3300 dollár, ha napi 3 órát dolgozik otthonról, mindössze 15 nap alatt! . Vannak más lányok is, akik kétszer annyit keresnek , de nincs időm vagy akaratom megcsinálni. Különben is, véleményem szerint ezek nagy jövedelmek. Más cam lányok ugyanezt mondhatják, ellenőrizze Kate véleményét a legjobb webkamera webhelyekről, és látni fogja, miért olyan fontos a megfelelő választás.
cam modell chaturbate

"Sok pénzt kell keresni a Chaturbate-on"

chaturbate bevételek
Helló, én egy újabb cam lány vagyok itt a Chaturbate-on. Csak azt akartam mondani, hogy mennyit kerestem a Chaturbate-on, hogy ösztönözze más lányokat, hogy próbálják ki ezt a csodálatos webhelyet.
Mint sokan, imádom a szexet, és rögtön érdeklődöm a Chaturbate és az előadók által biztosított szabadság iránt. Mindig is rossz voltam és tökéletes alkalom volt a pénzkeresésre.
Mint tudod, egy cam lányként dolgozni némi elkötelezettségre van szükség . Ahhoz, hogy valódi pénzt keressen, komolyan kell vennie a dolgokat, és soha nem szabad feladni . Az első napjaim nem voltak a legjobbak, de néhány dolgot megváltoztattam, amit rosszul csináltam, mint például a munkaidő egész idő alatt történő megváltoztatása, majd a kereset növekedése.
Nagyon vicces, hogy emlékszem most mindazokra a dolgokra, amelyeket rosszul tettem, de itt megyek, emlékszem erre, és nem követtem el ugyanazokat a hibákat:
  • Próbáljon mindennapi munkát végezni: Legalább néhány órát. Könnyebben megtalálja, ha rendszeresen ütemezi.
  • Ne változtassa meg szokásait gyakran: Ha lehetséges, próbálkozzon a sugárzással különböző időpontokban, és nézze meg, mennyire jól működik az Ön számára, majd próbálja meg a műsorszórást az Ön számára legjobban megfelelő időtartamban tartani.
  • Próbáljon időről időre valami újat kínálni a nézőinek: Lehet, hogy barátait szexel vele, vagy új szexuális játékokat, új helyszíneket ... használja a képzeletét.
  • Ne felejtse el használni az alkalmazásokat és a robotokat: és ezek segítségével közölheti a nézőkkel, hogy mekkora zsetonnal szeretne cselekedni.
  • Próbáljon meg egy másik show-t készíteni, ha a dolgok nem mennek jól: Néhány lány szinte meztelenül indítja a show-ját, és szexuális játékszer használatával vagy valakivel szexuálisan keres pénzt.
  • A klasszikus show, ahol a modell meztelenné válik, amikor a tippek elérték a célt, nem csak az a mód. Kipróbálhat sok különböző stratégiát, amelyek ugyanolyan jól működnek. Kémold meg a többi lányt, és valószínűleg kapsz néhány ötletet.
  • Videók és fényképek eladása a profilodból: Készíthet fényképet, és feltöltheti azt a csevegőszobába. Ugyanez vonatkozik a videókra. A feltöltés után nem kell online lennie pénzt keresni. Felveheti magát, amikor zuhanyoz vagy szexel valakivel, és egyenként 400 zsetonért eladhatja a videókat. Az összes magas keresetű lány ezt teszi, és kulcsfontosságúnak tartja
És most itt az idő! Íme, hogy mennyi pénzt kerestem a Chaturbate- ban 2018 decemberében. Remélem, ez motivációt nyújt Önnek a kipróbálásra!
április jövedelem

bevételi adatok chaturbate

„Az európai cam lányok sok pénzt is kereshetnek a Chaturbate-on”

Helló, Alessandra vagyok, 22 éves vagyok és Olaszországból származom. Mindig csintalan lány voltam és egy kicsit kiállításszerű, hogy őszinte legyek. Elkezdtem keresni az online pénzt kereső lehetőségeket, és úgy döntöttem, hogy megpróbálom a Chaturbate-t.
Azért választottam a Chaturbate-ot, mert a felhasználók körében ezt jól figyelembe vették, és úgy éreztem, hogy megbízható. 8 hónappal később több mint 2ka dollárt keresek, és csak 22-től 1-ig dolgozom.
Csak három óra. Mint sokan, az első hetek voltak a legkeményebbek, mert nagyon kevés követőm volt és több eredményt kellett adnom az eredmények eléréséhez. Az egyéni bioprofil elkészítése szintén segít, mert láthatják, ki vagyok, mit szeretek, mit nem szeretek, és mit örömmel tettek a cam-on.
Az árakat a bio-fájlban is felsoroljuk, így az ügyfelek tudják, mire számíthatnak, és eddig azt gondolom, hogy nagyon elégedettek a műsorommal.
Szeretné tudni, hogy mennyi pénzt kerestem a Chaturbate-on a kezdésem óta? Nos, azt hiszem, hogy meghaladja a 14 ezer dollárt. Nem rossz, olyan, mint egy munkája, de a kellemetlenségek nélkül. Nincs ingázás, nem főnökök, nincs ütemezés ... Amikor csak akarok, sugárzást adok, és ha valaki zavar, azonnal blokkolom, és ha elfoglalt vagyok, az egyik szobamoderatora elvégzi a munkát.
Összességében nagyon elégedett vagyok a Chaturbate-tal, és azt hiszem, hogy ez a legjobb módja annak, hogy elindítsák a kempingezést. Meg kell próbálnia, hihetetlen, hogy mennyi pénzt kereshet ott.
Már mondtam a barátaimnak, hogy próbálják ki. Néhányuk még hajlandó lenne velem sugározni leszbikus show-kban. Alig várom, hogy kipróbáljam. Biztos vagyok benne, hogy nagyon szórakoztató lesz, és még több pénzt fogunk keresni!

No comments:

Post a Comment