Sunday, September 1, 2019

Kui palju ma teen Chaturbate'is raha

Kui palju ma teen Chaturbate'is raha

kui palju ma teen Chaturbate 2

Kolm tüdrukut näitavad, kui palju raha saate Chaturbate'is teenida

Tere! Olen pärit Venemaalt ja töötanud Chaturbate'is viimased 2,5 aastat ja tahaksin jagada oma sissetulekuid Chaturbate'is , nagu ka teiste nukkide tüdrukute kohta, kes siia varem postitasid.
Registreerisin end 2016. aasta veebruari lõpus, kuna kuulsin, et see on üks parimaid veebikaamera saite ja tahtsin seda proovida. Mul oli juba täiskasvanute saitidega mõningane kogemus, sest olen töötanud oma koduriigis stuudios / agentuuris.
värbamise vestlus nüüd
Sisu [show]

Minu lugu

Lahkusin stuudios, kus töötasin, kuna tahtsin rohkem teenida, nii et alustasin oma uurimistööd. Üks minu nimekirja tipus olevatest asjadest oli tasuta vestluskaamera töötamine.
Ainult privaatsetel saitidel töötamine võib kohati olla äärmiselt igav, aeg möödub ja pole palju teha, kuni keegi küsib teilt privaatsust. Tahtsin seda muuta ja oleksin võimeline etendusi tegema . Ma teadsin, et Chaturbate'iga on seda võimalik teha ja kui teiega aus olla, on tohutu erinevus.
vestelda tulu 2015
Esimesed päevad on natuke rasked , sest keegi ei tunne sind ja sa pead end nähtavaks tegema.See on ainus viis uute klientide ja raha toomiseks. Õnneks on Chaturbate'i publik olnud parem kui lootsin.
Need osutusid algusest peale tõeliselt abivalmis ja kõige sealsemad veteranikasutajad üritasid mind alati aidata. See on nagu nad oleksid minusse armunud, haha.
Ma ei ütle, et Chaturbate on idiootidest, kerjustest või virisejatest vaba, kuid need keelatakse kiiresti ja need pole tegelikult probleem.

Kui palju ma teen

Pärast liitumist 2016. aasta veebruaris on minu sissetulek pidevalt kasvanud, mis on normaalne, kuna saan iga päev üha rohkem jälgijaid ja loodan seda ka edaspidi hoida. Veebisaidil Webcammodelingjobsnow.com leiate kasulikke näpunäiteid ja nõuandeid, mis aitavad teil raha teenida. See ei ole raketiteadus, kui teete hea show, teenitakse tulu. Levitage seda sõna ja reklaamige ennast sotsiaalmeedias ning näete hüvesid.
Enne Chaturbate'iga liitumist oli mul juba mõne jälgijaga Instagrami konto, mis aitas ilmselgelt.Saate teha sama. Võtke mõned seksikad selfid ja laadige need üles ning näete, kui palju jälgijaid te kiiresti saate.

Uuendage märts 2019

Noh, piisavalt chit chat. Sa tulid siia, et teada, kui palju ma teen Chaturbate'is. Need on minu tulud 2019. aasta märtsi kahel esimesel nädalal. Pole üldse halb.
kui palju ma teen jutuajamist 2019
Rohkem kui 3300 dollarit, töötades 3 tundi päevas kodust vaid 15 päeva jooksul! . On ka teisi tüdrukuid, kes teenivad kaks korda rohkem , kuid mul pole selleks aega ega tahtmist. Igatahes on see minu arvates suur tulu. Teised nukitüdrukud võivad sama öelda, kontrollige Kate arvamustparimate veebikaamera saitide kohta ja näete, miks on õige valida nii oluline.
nukumudeli vestlus

"Chaturbate'i teenimiseks on vaja palju raha"

tulu vestluselt
Tere, ma olen järjekordne nukutüdruk siin Chaturbate'is. Tahtsin teile lihtsalt öelda, kui palju ma teenisin Chaturbate'is, et julgustada teisi tüdrukuid seda hämmastavat veebisaiti proovima.
Nagu paljud teised, armastan ka mina seksi ja tundsin kohe huvi Chaturbate'i ja nende vabaduse järele, mida nad esinejatele annavad. Olen alati olnud üleannetu ja tundnud end suurepärase võimalusena raha teenida.
Nagu teate, nõuab nukutüdrukuna töötamine teatavat pühendumist . Päris raha teenimiseks peate võtma asju tõsiselt ja mitte kunagi alla andma . Minu esimesed päevad ei olnud kõige paremad, kuid muutsin mõnda asja, mida tegin valesti, näiteks muutsin kogu aeg tööaega ja siis hakkasid mu sissetulekud kasvama.
On üsna naljakas meenutada nüüd kõiki asju, mida tegin valesti, kuid siin ma lähen, mäletan seda ja ei tee samu vigu:
  • Proovige töötada iga päev: vähemalt paar tundi. Teid on lihtsam leida, kui peate regulaarset ajakava.
  • Ärge muutke oma harjumusi liiga sageli: kui võimalik, proovige edastust teha erinevatel kellaaegadel ja vaadake, kui hästi see teile sobib, ja proovige siis hoida levi teile sobival ajal.
  • Proovige pakkuda vaatajatele aeg-ajalt midagi uut: võib- olla tuua mõni sõber temaga seksima või mõni uus sekslelu, uus asukoht… kasutage oma kujutlusvõimet.
  • Ärge unustage kasutada rakendusi ja robotid: ja kasutage neid, et teatada oma vaatajatele, kui palju žetoone soovite kasutada.
  • Proovige teha teistsugune saade, kui asjad ei lähe hästi: mõned tüdrukud alustavad oma saateid peaaegu alasti ja teenivad raha seksimänguasju kasutades või kellegagi seksides.
  • Klassikaline saade, kus modell alasti saab, kui näpunäited eesmärgini jõuavad, pole ainus viis.Võite proovida paljusid erinevaid strateegiaid, mis töötavad võrdselt hästi. Luurake teisi tüdrukuid ja saate tõenäoliselt ideid.
  • Müüge oma profiilist videoid ja fotosid: saate teha fotokomplekti ja selle oma vestlussaali üles laadida. Sama kehtib ka videote kohta. Pärast üleslaadimist ei pea te sel viisil raha teenimiseks võrgus olema. Saate jäädvustada end dušši all või kellegagi seksida ja müüa videoid igaüks 400 märgise eest. Kõik hästi teenivad tüdrukud teevad seda ja peavad seda võtmeelemendiks
Ja nüüd on aeg praalida! Siit saate teada, kui palju raha teenisin Chaturbate'is detsembris 2018. Loodan, et see annab teile motivatsiooni proovida!
aprillitulu

töötasu arvud vestlevad

“Euroopast pärit veebitüdrukud saavad ka palju raha teenida Chaturbate'is”

Tere, minu nimi on Alessandra, ma olen 22 ja olen Itaaliast. Ma olen alati olnud ulakas tüdruk ja natuke ekshibitsionist, kui aus olla. Hakkasin otsima võimalusi Internetis raha teenimiseks ja otsustasin anda võimaluse proovida Chaturbate'i.
Valisin Chaturbate, kuna seda kasutajate seas hästi arvestati ja ma tundsin, et see on usaldusväärne.8 kuud hiljem teenin enam kui 2 000 dollarit kuus ja töötan just kella 22st kella 1ni hommikul.
Ainult kolm tundi. Nagu paljud teised, olid esimesed nädalad kõige karmimad, kuna mul oli väga vähe jälgijaid ja pidin tulemuste saavutamiseks rohkem aega eetrisse saatma. Kohandatud bioprofiili tegemine aitab ka, sest nad näevad, kes ma olen, mis mulle meeldib, mis mulle ei meeldi ja mida ma teen nukralt hea meelega.
Hinnad on loetletud ka bioloogilises failis, nii et kliendid teavad, mida oodata, ja ma arvan, et siiani on nad minu saadetega üsna rahul.
Kas soovite teada, kui palju raha olen Chaturbate'is pärast alustamist teeninud ? Noh, ma arvan, et see on üle 14 000 dollari. Pole paha, see on nagu töökoht, kuid ilma ebamugavusteta. Ei pendelrännet, ülemusi ega ajakavasid ... Ma edastan igal ajal, kui tahan ja kui keegi mind häirib, blokeerin ta kohe ja kui ma olen hõivatud, saab üks minu toa moderaatoritest töö tehtud.
Kokkuvõttes olen Chaturbate'iga üsna rahul ja arvan, et see on parim viis campingu alustamiseks.Peaksite proovima, see on uskumatu, kui palju raha saate seal teenida.
Ma juba ütlesin oma sõpradele, et proovige seda. Mõni neist oleks nõus isegi minuga lesbilistes saadetes eetrisse minema. Ma ei jõua ära oodata, kuni seda proovida saan. Olen kindel, et sellest saab palju rõõmu ja teenime veelgi rohkem raha!

No comments:

Post a Comment