Sunday, September 1, 2019

Hoeveel geld verdien ik op Chaturbate

Hoeveel geld verdien ik op Chaturbate

hoeveel ik verdien op Chaturbate 2

Drie meisjes laten zien hoeveel geld je kunt verdienen op Chaturbate

Hallo daar! Ik kom uit Rusland en ik werk al 2,5 jaar voor Chaturbate en ik wil graag mijn inkomstendelen op Chaturbate , net als de andere cammeisjes die hier eerder hebben gepost.
Ik heb me eind februari 2016 aangemeld omdat ik hoorde dat het een van de beste cam-sites is en ik wilde het proberen. Ik heb al enige ervaring met sites voor volwassenen omdat ik voor een studio / bureau in mijn thuisland heb gewerkt.
werving chaturbate nu
Inhoud [show]

Mijn verhaal

Ik verliet de studio waar ik voor werkte, omdat ik meer geld wilde verdienen, dus begon ik mijn onderzoek. Een van de dingen die bovenaan mijn lijst stond, was werken voor een gratis chatcam-site.
Werken voor privé-sites kan soms erg saai zijn, de tijd verstrijkt en er is niet veel te doen totdat iemand je om een ​​privé vraagt. Ik wilde dat veranderen en de shows op mijn manier kunnen doen. Ik wist dat het met Chaturbate mogelijk was om dat te doen, en om eerlijk te zijn, er is een enorm verschil.
chaturbate inkomsten 2015
De eerste dagen zijn een beetje moeilijk , omdat niemand je kent en je jezelf zichtbaar moet maken. Het is de enige manier om nieuwe klanten en geld te brengen. Gelukkig was het publiek van Chaturbate beter dan ik had verwacht.
Ze bleken vanaf het begin erg behulpzaam en de meeste veteranengebruikers probeerden me altijd te helpen. Het is alsof ze verliefd op me waren haha.
Ik zeg niet dat Chaturbate vrij is van idioten, bedelaars of zeurpieten, maar ze worden snel verbannen en vormen niet echt een probleem.

Hoeveel verdien ik

Sinds ik lid werd in februari 2016 zijn mijn inkomsten gestaag toegenomen, wat normaal is omdat ik elke dag meer en meer volgers krijg en ik hoop dat zo te houden. Op Webcammodelingjobsnow.com vindt u nuttige tips en trucs om u te helpen geld te verdienen. Dit is geen rocket science, als je eenmaal een goede show hebt gemaakt, zullen de inkomsten komen.Vertel het verder en promoot jezelf op sociale media en je zult de beloningen zien.
Voordat ik bij Chaturbate kwam, had ik al een Instagram-account met een aantal volgers die duidelijk hielpen. Je kunt hetzelfde doen. maak een aantal sexy selfies en upload ze en je zult zien hoeveel volgers je in een mum van tijd krijgt.

Update maart 2019

Nou, genoeg chit-chat. Je kwam hier om te weten hoeveel ik verdien op Chaturbate. Dit zijn mijn inkomsten in de eerste 2 weken van maart 2019. Helemaal niet slecht.
hoeveel ik chaturbate maak 2019
Meer dan $ 3300 door 3 uur per dag thuis te werken in slechts 15 dagen! . Er zijn andere meisjes die twee keer zoveel verdienen , maar ik heb niet de tijd of de wil om het te doen. Hoe dan ook, dat zijn naar mijn mening geweldige inkomsten. Andere cammeisjes kunnen hetzelfde zeggen, Kate's mening over de beste webcam-sites bekijken en je zult zien waarom het kiezen van de juiste zo belangrijk is.
cam model chaturbate

"Er is veel geld te verdienen op Chaturbate"

chaturbate inkomsten
Hallo, ik ben een andere camgirl hier op Chaturbate. Ik wilde je alleen vertellen hoeveel ik heb verdiend op Chaturbate om andere meisjes aan te moedigen om deze geweldige cam-site te proberen.
Net als vele anderen ben ik dol op seks en voelde ik me meteen geïnteresseerd door Chaturbate en de vrijheid die ze de artiesten geven. Ik ben altijd een beetje stout geweest en voelde als een perfecte gelegenheid om geld te verdienen.
Zoals u weet, vereist het werken als een camgirl enige toewijding . Om echt geld te verdienen, moet je dingen serieus nemen en nooit opgeven . Mijn eerste dagen waren niet de beste, maar ik veranderde een paar dingen die ik verkeerd deed, zoals het veranderen van mijn werktijden en toen begonnen mijn inkomsten te groeien.
Het is best grappig om nu alle dingen te onthouden die ik verkeerd heb gedaan, maar hier ga ik, onthoud dit en maak niet dezelfde fouten:
  • Probeer elke dag te werken: minstens een paar uur. Je zult gemakkelijker te vinden zijn als je een regelmatig schema aanhoudt.
  • Verander je gewoontes niet te vaak: probeer eerst indien mogelijk op verschillende tijdstippen uit te zenden, en kijk hoe goed het voor jou gaat en probeer dan binnen het tijdsbestek te blijven dat voor jou het beste werkt.
  • Probeer je kijkers van tijd tot tijd iets nieuws te bieden: breng misschien een vriend mee om seks met hem te hebben, of een nieuw seksspeeltje, een nieuwe locatie ... gebruik je fantasie.
  • Vergeet niet om de apps en bots te gebruiken: en gebruik ze om uw kijkers te laten weten hoeveel tokens u wilt ondernemen.
  • Probeer een andere show te maken als het niet goed gaat: sommige meisjes beginnen hun shows bijna naakt en verdienen geld door seksspeeltjes te gebruiken of seks met iemand te hebben.
  • De klassieke show waarbij het model naakt wordt wanneer de tips het doel bereiken, is niet de enige manier. Je kunt veel verschillende strategieën proberen die even goed werken.Spioneer de andere meisjes en je zult waarschijnlijk wat ideeën opdoen.
  • Verkoop video's en foto's van uw profiel: u kunt een set foto's maken en deze uploaden naar uw chatroom. Hetzelfde geldt voor video's. Na het uploaden hoef je niet online te zijn om op deze manier geld te verdienen. Je kunt zelf een douche nemen of seks met iemand hebben en de video's verkopen voor elk 400 tokens. Alle meisjes met hoge verdiensten doen dit en beschouwen het als een belangrijk kenmerk
En nu is het opscheppen tijd! Hier is hoeveel geld ik heb verdiend op Chaturbate in december 2018. Ik hoop dat het je de motivatie geeft om het te proberen!
winst april

inkomstencijfers chaturbate

"Cammeiden uit Europa kunnen ook veel geld verdienen op Chaturbate"

Hallo, mijn naam is Alessandra, ik ben 22 en ik kom uit Italië. Ik ben altijd een stout meisje en een beetje exhibitionist geweest om eerlijk te zijn. Ik ging op zoek naar manieren om online geld te verdienen en besloot Chaturbate te geven.
Ik koos voor Chaturbate omdat het goed werd overwogen onder zijn gebruikers en ik voelde dat het betrouwbaar was. 8 maanden later verdien ik meer dan $ 2ka maand, en ik werk gewoon van 22 pm tot 1 am.
Slechts drie uur. Net als vele anderen waren de eerste weken het meest omdat ik heel weinig volgers had en ik meer tijd moest uitzenden om resultaten te bereiken. Het maken van een aangepast bioprofiel helpt ook, omdat ze kunnen zien wie ik ben, wat ik leuk vind, wat ik niet leuk vind en wat ik graag doe op de cam.
Prijzen worden ook vermeld in het biobestand, zodat de klanten weten wat ze kunnen verwachten en tot nu toe denk ik dat ze best tevreden zijn met mijn shows.
Wil je weten hoeveel geld ik heb verdiend op Chaturbate sinds ik begon? Nou, ik denk dat het meer dan $ 14k is. Niet slecht, het is net als een baan hebben, maar zonder het ongemak. Geen woon-werkverkeer, geen bazen, geen roosters ... Ik zend uit wanneer ik wil en als iemand me stoort, blokkeer ik hem onmiddellijk, en als ik bezig ben, krijgt een van mijn kamermoderators de klus geklaard.
Al met al ben ik best tevreden met Chaturbate en ik denk dat dit de beste manier is om te beginnen met cammen. Je moet het proberen, het is ongelooflijk hoeveel geld je daar kunt verdienen.
Ik heb mijn vrienden al gezegd het te proberen. Sommigen van hen zouden zelfs met me willen uitzenden in lesbische shows. Ik kan niet wachten om het te proberen. Ik weet zeker dat het heel leuk zal zijn, en we zullen nog meer geld verdienen!

No comments:

Post a Comment