Sunday, September 1, 2019

Скільки я зароблю на Chaturbate

Скільки я зароблю на Chaturbate

скільки я заробляю на Chaturbate 2

Три дівчини показують, скільки грошей можна заробити на Chaturbate

Привіт там! Я росіянин, і останні 2,5 роки працюю в Chaturbate, і я хотів би поділитися своїм заробітком на Chaturbate , як і інші дівчата, які розміщували тут раніше.
Я підписався наприкінці лютого 2016 року, тому що я чув, що це один з найкращих сайтів для камер, і мені хотілося спробувати. У мене вже був досвід роботи з сайтами для дорослих, тому що я працював у студії / агентстві у своїй країні.
вербування чатурбати зараз
Зміст [show]

Моя історія

Я покинув студію, над якою працював, бо хотів заробити більше грошей, щоб розпочав дослідження. Однією з речей у верхній частині мого списку була робота над безкоштовним веб-сайтом для чатів.
Робота лише для приватних сайтів часом може бути надзвичайно нудною, час проходить і не багато чого робити, поки хтось не попросить вас приватного. Я хотів це змінити і бути в змозі робити шоу моїм шляхом . Я знав, що з Chaturbate це можна зробити, і якщо чесно з тобою, є величезна різниця.
заробіток в чатурбі 2015
Перші дні трохи важкі , тому що ніхто тебе не знає, і ти повинен зробити себе видимим. Це єдиний спосіб залучати нових клієнтів та гроші. На щастя, аудиторія Чатурбате була кращою, ніж я очікував.
Вони виявились справді корисними з самого початку, і більшість користувачів ветеранів завжди намагалися мені допомогти. Наче вони були закохані в мене ха-ха.
Я не кажу, що Chaturbate не містить ідіотів, жебраків чи вихованок, але вони швидко заборонені, і вони насправді не є проблемою.

Скільки я заробляю

З моменту приєднання до мене в лютому 2016 року мій заробіток постійно збільшувався, що нормально, тому що я з кожним днем ​​отримую все більше підписників і сподіваюся зберегти його таким чином. На Webcammodelingjobsnow.com ви можете знайти корисні поради та рекомендації, які допоможуть заробити гроші. Це не ракетна наука, як тільки ви зробите хороші шоу, прибуток прийде. Поширюйте слово та рекламуйте себе в соціальних мережах, і ви побачите нагороди.
Перш ніж приєднатися до Chaturbate, у мене вже був обліковий запис Instagram з деякими підписниками, які, очевидно, допомогли. Ви можете зробити те ж саме. зробіть кілька сексуальних селфі і завантажте їх, і ви побачите, скільки підписників ви отримаєте за один раз.

Оновлення березня 2019 року

Ну, досить чіт-чат. Ви прийшли сюди, щоб знати, скільки я заробляю на Чатурбаті. Це мій заробіток у перші 2 тижні березня 2019. Зовсім непогано.
скільки я заробляю в чаті 2019
Більше $ 3300, працюючи 3 години на день з дому всього за 15 днів! . Є й інші дівчата, які заробляють удвічі більше , але я не маю ні часу, ні волі на це. Як би там не було, на мою думку, це великий заробіток. Інші дівчата з камери можуть сказати те саме, перевірте думку Кейт на кращих веб-сайтах веб-камер, і ви побачите, чому вибір правильного так важливий.
камера моделі чатюрбату

"На Чатурбаті потрібно заробити багато грошей"

заробіток в чаті
Привіт, я ще одна дівчина-кулачок тут, у Чатурбаті. Я просто хотів сказати вам, скільки я заробив на Chaturbate, щоб заохотити інших дівчат спробувати цей дивовижний веб-сайт.
Як і багато інших, я люблю секс, і я відчув зацікавленість відразу через "Чатурбат" та свободу, яку вони надають виконавцям. Я завжди був неслухняним і відчував себе ідеальною можливістю заробити гроші.
Як відомо, робота в камері вимагає певної відданості . Щоб заробити справжні гроші, ви повинні сприймати речі серйозно і ніколи не здаватися . Мої перші дні були не найкращими, але я змінив декілька речей, які робив неправильно, як, наприклад, весь час міняв робочий час, а потім мій заробіток почав зростати.
Дуже смішно пам’ятати зараз усі речі, які я зробив неправильно, але ось я йду, пам’ятаю це і не роблю однакових помилок:
  • Намагайтеся працювати щодня: принаймні пару годин. Вам буде легше знайти, якщо ви будете дотримуватися звичайного розкладу.
  • Не змінюйте звички занадто часто: спочатку спробуйте трансляцію в різний час, якщо це можливо, і подивіться, наскільки це добре для вас, а потім спробуйте продовжувати мовлення у часові рамки, які найкраще підходять для вас.
  • Постарайтеся час від часу запропонувати своїм глядачам щось нове: можливо, приводьте друга, щоб зайнятися ним сексом, або нову секс-іграшку, нове місце… використовуйте свою фантазію.
  • Не забудьте використовувати додатки та боти: і користуйтеся ними, щоб повідомити глядачам, скільки жетонів ви хочете вжити.
  • Постарайтеся зробити інше шоу, якщо все не йде добре: Деякі дівчата починають свої шоу майже голими і заробляють гроші, використовуючи секс-іграшки або займаючись сексом з кимось.
  • Класичне шоу, де модель оголюється, коли підказки досягають мети - не єдиний спосіб.Ви можете спробувати багато різних стратегій, які однаково добре працюють. Шпигуйте за іншими дівчатами, і ви, мабуть, отримаєте кілька ідей.
  • Продаж відео та фотографій зі свого профілю: Ви можете зробити набір фотографій і завантажити їх у свою кімнату чату. Те саме стосується відео. Після завантаження вам не потрібно бути в Інтернеті, щоб заробляти гроші таким чином. Ви можете записати себе під душем або займатися сексом з кимось і продавати відео за 400 жетонів кожен. Усі дівчата з високим заробітком роблять це і вважають це ключовою особливістю
А зараз час вихваляння! Ось скільки грошей я заробив на Chaturbate у грудні 2018 року. Сподіваюся, це дає вам мотивацію спробувати!
квітневий заробіток

цифри заробітку чатують

"Дівчата з Європи також можуть заробити багато грошей на чатурбаті"

Привіт, мене звуть Алессандра, мені 22 роки і я з Італії. Я завжди була пишною дівчиною і трохи ексгібіціоністкою, якщо чесно. Я почав шукати способи заробити гроші в Інтернеті і вирішив дати Chaturbate я спробувати.
Я вибрав Chaturbate, тому що його добре вважали серед своїх користувачів, і я вважав, що це надійно. Через 8 місяців я заробляю $ 2ка на місяць, і я працюю з 22 вечора до 1 ранку.
Всього три години. Як і багато інших, перші тижні були найлегшими, тому що у мене було дуже мало послідовників, і мені довелося транслювати більше часу, щоб досягти результатів.Створення власного біопрофілю також допомагає, оскільки вони можуть бачити, хто я, що мені подобається, що мені не подобається і що я з задоволенням роблю на камері.
Ціни також вказані в біофайлі, щоб клієнти знали, чого очікувати, і поки що я думаю, що вони цілком задоволені моїми шоу.
Хочете дізнатися, скільки я заробив на Chaturbate з мого початку? Ну, я думаю, це понад $ 14 тис. Непогано, це як працювати, але без незручностей. Жодних маршрутів, жодних начальників, ніяких розкладів… Я транслюю, коли мені захочеться, і якщо хтось мене турбує, я його негайно заблокую, і якщо я зайнятий, хтось із моїх кімнатних модераторів виконує роботу.
Взагалі я дуже задоволений Chaturbate, і я думаю, що це найкращий спосіб почати спілкуватися. Спробуйте спробувати, неймовірно, скільки грошей ви можете там заробити.
Я вже сказав своїм друзям спробувати. Деякі з них навіть хотіли б транслювати зі мною в лесбійських шоу. Я не можу чекати, щоб спробувати. Я впевнений, що це буде дуже весело, і ми заробимо ще більше грошей!

No comments:

Post a Comment